#

SPECJALISTA DS. KOORDYNACJI PROCESÓW INWESTYCYJNYCH (NR 2009)

PRZEDSIĘBIORSTWO GOSPODARKI KOMUNALNEJ I MIESZKANIOWEJ SP. Z O.O.

Inowrocław, kujawsko-pomorskie

Opis stanowiska pracy

Numer oferty: StPr/25/2009


Obowiązki:

Koordynacja i nadzór nad projektami inwestycyjnymi na wszystkich etapach — od planowania po realizację; Przygotowanie wniosków do instytucji i organizacji zewnętrznych o dofinansowanie, kredytowanie inwestycji – pozyskiwanie środków zewnętrznych;Współpraca w przygotowywaniu materiałów niezbędnych w postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego na roboty, dostawy i usługi, zgodnie z obowiązującymi przepisami ustawy Prawo zamówień publicznych;Monitorowanie dostępnych źródeł finansowania (m. in. fundusze unijne, środki krajowe i międzynarodowe);Przygotowywanie merytoryczne wniosków o dofinansowanie zgodnie z wytycznymi i regulaminami konkursów;Współpraca z działami technicznymi oraz zewnętrznymi partnerami (podwykonawcy, projektanci, dostawcy);Dbałość o spełnianie wymagań formalnych.



Wymagania:

Wymagania konieczne:

Umiejętności i uprawnienia:

  • dobra organizacja pracy
  • obsługa komputera - pakiet programów office

Wykształcenie:

  • wyższe (w tym licencjat)

Pozostałe wymagania:

  • -Wiedza w zakresie przepisów regulujących realizację projektów unijnych oraz przepisów dotyczących pomocy publicznej;- Mile widziane studia podyplomowe/kursy/szkolenia z zakresu pozyskiwania środków unijnych i krajowych; Minimum 2 lata doświadcz. na podobnym stanowisku- Znajomość zasad realizacji projektów w ramach Programu Operacyjnego Infrastruktura i Środowisko oraz Regionalnych Programów Operacyjnych, Programów Regionalnych;Wiedza na temat programów operacyjnych, które będą realizowane w ramach nowej perspektywy UE 2021-2027 zarówno na poziomie krajowym jak i UE (FENIKS, FENG, KPO, CEF 2 i inne); Proponowane wynagrodzenie od 4806,00 brutto do 5500,00 brutto.


Miejsce pracy: Ks. Piotra Wawrzyniaka 33, 88-100 Inowrocław, powiat: inowrocławski, woj: kujawsko-pomorskie

Rodzaj umowy: Umowa o pracę na okres próbny

Staż pracy: lata: 2

Wymagane dokumenty: Sposób aplikowania:e-mail: kadry@pgkimino.pl

Sposób aplikowania: bezpośrednio do pracodawcy


Kliknij przycisk Aplikuj, aby poznać szczegóły oferty

Prezentacja firmy

źródło oferty: CBOP

Dodatkowe informacje

Ostatnia aktualizacja:
23/12/2025
Wymiar etatu:
Pełny etat
Rodzaj umowy:
Na okres próbny
Liczba wakatów:
1
Min. doświadczenie:
Bez doświadczenia
Min. wykształcenie:
Bez wykształcenia
Branża / kategoria:
Praca Administracja biurowa, Praca Administracja Publiczna, Praca Administracja / Sekretariat

Podobne oferty pracy

Więcej ofert pracy od tego pracodawcy

Czy chcesz otrzymywać oferty pracy na podobne stanowiska?

Utwórz powiadomienie e-mail
Zapisz mnie

Zapisani kandydaci otrzymują informacje jako pierwsi.

Podziel się ze znajomymi