Dziękujemy za korzystanie z infoPraca.pl. Data wydruku 06/05/2021.

Opis stanowiska pracy

Specjalista ds. kontroli dostawców
Poznan
NR REF.: 1145992

Dla naszego Klienta, globalnej organizacji z branży FMCG, poszukujemy Kandydatów na stanowisko Specjalisty ds. wsparcia dostawców. Nasz Klient oferuje możliwość zdobycia cennego doświadczenia w międzynarodowym, przyjaznym środowisku. Osoba na tym stanowisku będzie dedykowana do kontaktu z klientami zagranicznymi. Preferowane godziny pracy to 14 – 22.
Osoba pracująca na tym stanowisku będzie odpowiedzialna za operacyjne wsparcie procesów zakupowych i administracyjnych, tworzenie i aktualizację grup zakupowych, kontrolę poprawności danych bankowych, tworzenie raportów oraz potwierdzanie zmian dot. dostawców.
Do udziału w rekrutacji zapraszamy osoby posiadające bardzo dobrą znajomość języka angielskiego oraz umiejętnościach analitycznych które wykazują chęć zdobycia doświadczenia w międzynarodowej firmie o wyjątkowej kulturze organizacyjnej. Mile widziane jest doświadczenie projektowe oraz umiejętności organizacyjne. Od Kandydatów oczekujemy także umiejętności pracy w zespole, dynamiki w działaniu oraz własnej inicjatywy Dodatkowym atutem będzie dobra znajomość MS Office (Excel, PowerPoint).

Prezentacja firmy

Zespół HAYS Office Support specjalizuje się usługach cross-dywizyjnych i ukierunkowany... jest na poszukiwanie pracowników do działów administracji, kandydatów specjalizujących się w zagadnieniach HR, czy też osób do Call Centre/BPO.
W ramach specjalizacji HAYS Office Suport obsługiwane są następujące jednostki: obsługa biura / sekretariat (od stanowisk asystentów i młodszych specjalistów, po stanowiska HR Manager, Office Manager itp.), zasoby ludzkie (HR Direktor, HR Advisor, stanowiska specjalistyczne w działach HR) oraz Contact Cetle/BPO.


At HAYS Office Support our expert consultants provide exceptional cross-divisional service to candidates and clients alike by placing candidates across all levels of administrative, HR and Call Centre/BPO roles. Within this specialism we operate 3 units: Office Support/Secretarial (from office junior and data entry roles up to administration manager, office manager and project management positions), Human Resources (HR Manager and Director roles as well as HR Advisor , Generalist and Specialist jobs), Contact Centre/BPO (from Agent / Advisor level positions in inbound service & sales, inbound or outbound customer service representatives to centre team leader and team manager, as well as call centre trainer and operations director roles).
  Rozwiń

Informacje dodatkowe

Ostatnia aktualizacja:
02/05/2021
Wymiar etatu:
Pełny etat
Rodzaj umowy:
Na czas określony
Liczba wakatów:
1
Min. doświadczenie:
1 rok
Min. wykształcenie:
Policealne
Branża / kategoria:
Praca Obsługa klienta , Praca Call Center / Telemarketing , Praca Doradztwo / Konsulting
do góry