Osoba zatrudniona na tym stanowisku będzie miała za zadanie:
• codzienny kontakt telefoniczny i e-mailowy z klientami i współpracownikami z Niemiec,
• tłumaczenia dokumentów branżowych zleconych przez Zarząd,
• profesjonalna obsługa klienta zewnętrznego i wewnętrznego biura - przyjmowanie klientów, interesantów, współpracowników,
• organizowanie i kierowanie pracą sekretariatu biura,
• rzetelne prowadzenie zbioru i rejestru dokumentów wychodzących oraz przychodzących do biura,
• prowadzenie spraw związanych z zagadnieniami PR i marketingu firmy, w tym administrowanie materiałami reklamowymi.
Oferujemy:
• ciekawą i odpowiedzialną pracę w miłej atmosferze,
• wyjazdy służbowe,
• możliwość rozwoju i zdobywania nowych doświadczeń,
• niezbędne narzędzia pracy.
Dokumenty aplikacyjne ze zdjęciem (CV, list motywacyjny) prosimy przesyłać e-mailem na adres: biuro@fablesconstruction.com.
Firma FABLES Construction Sp. z o. o. skontaktuje się z wybranymi kandydatami.
• bardzo dobra znajomość j. niemieckiego w mowie i piśmie (mile widziana znajomość słownictwa technicznego),
• znajomość j. angielskiego będzie dodatkowym atutem,
• znajomość branży budowlanej,
• sprawna obsługa urządzeń biurowych i komputera,
• min. wykształcenie średnie,
• czynne prawo jazdy kat. B,
• gotowość do wyjazdów służbowych,
• wysoka kultura osobista i doskonale rozwinięte umiejętności interpersonalne,
• dobra organizacja pracy i rzetelność.
Jesteśmy firmą zajmującą się wykonywaniem inwestycji budowlanych ... Rozwiń
Czy chcesz otrzymywać oferty pracy na podobne stanowiska?
Utwórz powiadomienie e-mailZapisani kandydaci otrzymują informacje jako pierwsi.