Opis stanowiska pracy

Numer oferty: StPr/25/0857


Obowiązki:

- realizacja działań w zakresie komunikacji zewnętrznej instytucji;
- opracowywanie, koordynowanie i wdrażanie strategii komunikacyjnej instytucji, w tym w zakresie zapewnienia dostępności cyfrowej;
- prowadzenie obsługi stron internetowych i mediów społecznościowych instytucji;
- realizacja działań edukacyjnych, promocyjnych i informacyjnych w zakresie związanym z działalnością instytucji;
- prowadzenie działań w zakresie produkcji wystawienniczej, filmowej, radiowej i wydawniczej, a także wykorzystania nowych mediów;
- koordynacja działań zespołów oraz nadzór nad terminową realizacją poszczególnych zadań;
- przygotowywanie umów z wykonawcami i instytucjami partnerskimi oraz nadzór nad realizacją zawartych umów;
- tworzenie, redagowanie i publikowanie treści;
- wykonywanie dokumentacji fotograficznej i audiowizualnej.



Wymagania:

Wymagania konieczne:

Wykształcenie:

  • wyższe (w tym licencjat), kierunek: dziennikarstwo, kulturoznawstwo lub komunikacja społeczna

Pozostałe wymagania:

  • Wymagania niezbędne:- Wykształcenie wyższe w zakresie dziennikarstwa, kulturoznawstwa lub komunikacji społecznej albo udokumentowane doświadczenie związane z dziedziną kultury lub ochroną i promocją dziedzictwa kulturowego.- Doświadczenie w zarządzaniu stronami internetowymi i prowadzeniu profili w mediach społecznościowych.- Doświadczenie w tworzeniu, prowadzeniu i realizacji budżetów oraz harmonogramów wielozadaniowych projektów.- Znajomość narzędzi marketingu internetowego i technologii internetowych.- Wiedza na temat prowadzenia kampanii reklamowych i znajomość aktualnych trendów.- Doświadczenie w prowadzeniu kampanii o różnych poziomach budżetu.- Komunikatywność i umiejętność pracy zespołowej.- Kreatywność, zaangażowanie i dobra organizacja pracy.- Łatwość w przygotowywaniu i redagowaniu tekstów.- Umiejętność edycji treści i tworzenia struktury stron internetowych.- Znajomość zasad zapewniania dostępności cyfrowej.- Znajomość zasad SEO i optymalizacji treści.- Znajomość programów graficznych i umiejętność tworzenia materiałów promocyjnych i informacyjnych.Wymagania dodatkowe:- Wiedza z zakresy edukacji historycznej, artystycznej i kulturowej.- Znajomość zagadnień z dziedziny kultury, dziedzictwa kulturowego.- Znajomość rynku medialnego województwa podkarpackiego.- Doświadczenie w przygotowywaniu wystaw, publikacji książkowych, filmowych lub radiowych.- Publikacje na tematy związane z profilem działalności instytucji.Szczegółowe informacje dotyczące oferty umieszczone są w BIP Centrum Kulturalnego w Przemyślu pod adresem: https://ck.przemysl.pl/oferty-pracy


Miejsce pracy: Stanisława Konarskiego 9, 37-700 Przemyśl, powiat: m. Przemyśl, woj: podkarpackie

Rodzaj umowy: Umowa o pracę na czas określony

Wymagane dokumenty: Szczegółowe informacje dotyczące wymaganych dokumentów umieszczone są w BIP Centrum Kulturalnego w Przemyślu pod adresem: https://ck.przemysl.pl/oferty-pracy

Sposób aplikowania: bezpośrednio do pracodawcy


Kliknij przycisk Aplikuj, aby poznać szczegóły oferty

Prezentacja firmy

źródło oferty: CBOP

Dodatkowe informacje

Ostatnia aktualizacja:
20/11/2025
Wymiar etatu:
Pełny etat
Rodzaj umowy:
Na czas określony
Liczba wakatów:
1
Min. doświadczenie:
Bez doświadczenia
Min. wykształcenie:
Bez wykształcenia
Branża / kategoria:
Praca Sprzedaż - Przedstawiciele handlowi, Praca Sprzedaż - Account Management, Praca Marketing / PR / Social Media

Więcej ofert pracy od tego pracodawcy

Czy chcesz otrzymywać oferty pracy na podobne stanowiska?

Utwórz powiadomienie e-mail
Zapisz mnie

Zapisani kandydaci otrzymują informacje jako pierwsi.

Podziel się ze znajomymi