#

Specjalista ds. komunikacji marketingowej z językiem niemieckim

ManpowerGroup Sp. z o.o.

Poznań, wielkopolskie

ManpowerGroup Sp. z o.o.

Specjalista ds. komunikacji marketingowej z językiem niemieckim

Miejsce pracy: Poznań

Oferta:

  • Stabilne warunki zatrudnienia w oparciu o umowę pracę
  • Przejrzysty system wynagradzania i premiowania
  • Przyjazna atmosfera oparta o wzajemny szacunek, zaufanie i współpracę
  • Wdrożenie i przeszkolenie do pracy
  • Możliwość wykorzystywania znajomości języka obcego w międzynarodowym środowisku
  • Zdobycie doświadczenia zawodowego w nowocześnie zarządzanym biznesie
  • Dofinansowanie rozwoju wiedzy i kompetencji wymaganych na stanowisku
  • Dofinansowanie benefitów takich jak opieka medyczna (Luxmed) i karta Multisport
  • Możliwość przystąpienia do ubezpieczenia grupowego
  • Imprezy integracyjne

Wymagania:

  • Bardzo dobra znajomość języka niemieckiego min. B2- warunek konieczny
  • Doświadczenie w pracy na podobnym stanowisku (tj. znajomości zagadnień z obszaru social mediów i komunikacji marketingowej)
  • Znajomość narzędzi analitycznych (google analyticas, business manager), umiejętność raportowania z wykorzystaniem danych oraz wskazywania rekomendacji
  • Zainteresowanie obszarem komunikacji marketingowej i social media
  • Dobra znajomość pakietu MS Office
  • Samodzielność w rozwiązywaniu problemów
  • Umiejętność pracy w zespole i komunikatywność
  • Dobra organizacja pracy, sumienność i zaangażowanie w powierzone zadania


Mile widziane

  • Znajomość branży produktów dziecięcych
  • Znajomość innych języków obcych

Zadania:

  • Tworzenie i realizacja mediaplanu zgodnie z celami z zakresu komunikacji i Social Mediów na rynku niemieckim
  • Monitorowanie realizacji mediaplanu pod kątem KPI oraz spełnienia założonych KPI i ustalonego budżetu
  • Analiza skuteczności i optymalizacja prowadzonych działań pod kątem ustalonych KPI, raportowanie wyników analiza trendów i aktywnym poszukiwaniem nowych możliwości promocji marki
  • Monitoring i analiza działania konkurencji na rynku niemieckim i best practice z rynków zagranicznych
  • Współpraca z podmiotami zewnętrznymi m.in. z agencją social media
  • Research oraz realizacja współpracy z zagranicznymi influencerami, blogerami, portalami branżowymi, w tym ze stronami publikującymi testy konsumenckie
  • Identyfikacja konkursów branżowych oraz organizacją udziału w nich nadzór i współpraca z moderatorami social media w zakresie publikacji na rynku niemieckim

Prosimy o aplikowanie poprzez przycisk znajdujący się po prawej stronie ogłoszenia.
Socials

Czy chcesz otrzymywać oferty pracy na podobne stanowiska?

Utwórz powiadomienie e-mail
Zapisz mnie

Zapisani kandydaci otrzymują informacje jako pierwsi.

Podziel się ze znajomymi