Do zakresu obowiązków osoby zatrudnionej na tym stanowisku będzie należało m. in.:
· prowadzenie spraw kadrowo-płacowych,
· prowadzenie pełnej dokumentacji kadrowo-płacowej pracowników, w tym naliczanie wynagrodzeń, zasiłków, innych świadczeń (akta osobowe, umowy, aneksy, świadectwa pracy, zaświadczenia o zatrudnianiu itp.),
· wprowadzanie i aktualizowanie danych w systemie kadrowo-płacowym,
· sporządzanie list płac i kontrola dokumentacji niezbędnej do naliczania wynagrodzeń pracowników,
· ewidencja i rozliczanie czasu pracy,
· współpraca z urzędami i organami kontroli,
· sporządzanie deklaracji ZUS, PIT,
· sporządzanie raportów i analiz.
Wymagania:
· min. 3-letnie doświadczenie w pracy na podobnym stanowisku,
· wykształcenie min. średnie,
· praktyczna znajomość przepisów prawa pracy, z zakresu naliczania wynagrodzeń, ubezpieczeń społecznych,
· umiejętność obsługi programu Comarch Optima, Płatnik,
· umiejętność obsługi urządzeń biurowych oraz znajomość pakietu MS Office,
· zorganizowanie, sumienność, umiejętność pracy pod presją czasu.
Jesteśmy rozwijającym się biurem rachunkowym w Niepołomicach. <br/>Nasza... Rozwiń
Czy chcesz otrzymywać oferty pracy na podobne stanowiska?
Utwórz powiadomienie e-mailZapisani kandydaci otrzymują informacje jako pierwsi.