Arche Consulting Sp. z o.o. Sp. K.
Arche Consulting jest firmą tworzoną przez ludzi z pasją, łączących wiedzę i doświadczenie uzyskane dzięki kilkuletniej praktyce w prowadzeniu projektów rekrutacyjnych, doradczych i szkoleniowych dla różnorodnych pod kątem wielkości i kapitału firm. Połączenie zdobytego przez nas doświadczenia oraz pasji, z jaką skupiamy się na działaniu, pozwala nam na skuteczne wsparcie firm w poszukiwaniu pracowników oraz pomoc kandydatom w znalezieniu dobrej pracy.

Specjalista ds. Kard i Płac (DP)

Miejsce pracy: Bolesławiec

Obowiązki:

  • praca projektowa w zespole międzynarodowym, związana z wdrozeniem
  • nowego programu kadrowo-płacowego,
  • współpraca z firmą outsourcingową, świadczącą usługi w zakresie obsługi
  • kadrowo-płacowej,
  • przygotowywanie danych płacowych i przekazywanie wszytskich informacji dot.
  • płac do firmy outsourcingowej,
  • nadzorowanie poprawności naliczania wynagrodzeń, ewidencjonwania czasu pracy,
  • przygotowywanie dokumenatcji związanej z zatrudnieniem,
  • przygotowywanie raportów,
  • przygotowywanie list płac, naliczanie wynagrodzeń i zasiłków,
  • przygotowywanie wszystkich dokumentów kadrowych,
  • sporządzanie deklaracji podatkowych zgodnie z obowiązującymi przepisami
  • (PITR, PIT-11) oraz dokumentów zgłoszeniowych i rozliczeniowych ZUS,
  • rozliczanie deklaracji PFRON,
  • sporządzanie raportów i analiz,
  • zakładanie i prowadzenie akt osobowych,
  • nadzór nad ewidencją czasu pracy i urlopów pracowniczych, śledzenie
  • nieobecności w systemie kadrowym, naliczanie limitów urlopowych i ustalanie
  • praw do zasiłków z ubezpieczenia społecznego,
  • udzielanie informacji dla pracowników z zakresu wynagrodzeń, wystawianie
  • zaświadczeń o zatrudnieniu i zarobkach,
  • współpraca z instytucjami zewnętrznymi, GUS (w zakresie danych
  • statystycznych), Urząd Skarbowy, ZUS, PFRON,
  • wykonywanie innych zadań zleconych przez przełożonych, zgodnych
  • z charakterem stanowiska.

 

Wymagania:

  • wykształcenia wyższego kierunkowego,
  • min. 2 lata doświadczenia w pracy na samodzielnym stanowisku w firmie
  • produkcyjnej, najlepiej branża automotive, zatrudniającej powyżej 300
  • pracowników,
  • praktycznej znajomości przepisów z zakresu prawa pracy, pdof i ubezpieczeń
  • społecznych,
  • komunikatywnej znajomości języka angielskiego,
  • doświadczenie we wdrażaniu oprogramowania kadrowo-płacowego,
  • dobrej znajomości obsługi programów kadrowo-płacowych oraz pakietu MS
  • Office, ze szczególnym uwzględnieniem MS Excel,
  • umiejętności sporządzania listy płac, deklaracji ZUS i deklaracji PEFRON;
  • umiejętności rozliczania czasu pracy i obliczania wynagrodzeń,
  • samodzielności w wykonywaniu zadań i w rozwiązywaniu problemów,
  • bardzo dobrej organizacji czasu pracy,
  • umiejętności analitycznego i logicznego myślenia,
  • dokładności, odpowiedzialności, samodzielności.

 

Nasz Klient oferuje:

  • atrakcyjne wynagrodzenie,
  • pracę w młodym zespole pracowników, stabilnym i prężnie rozwijającym się
  • koncernie międzynarodowym,
  • atrakcyjny pakiet socjalny,
  • szkolenia, możliwości rozwoju zawodowego.

 

Dla naszego Klienta poszukujemy Kandydatek/Kandydatów na stanowisko:

Prosimy o aplikowanie poprzez przycisk znajdujący się po prawej stronie ogłoszenia.

Czy chcesz otrzymywać oferty pracy na podobne stanowiska?

Utwórz powiadomienie e-mail
Zapisz mnie

Zapisani kandydaci otrzymują informacje jako pierwsi.

Podziel się ze znajomymi