#

Specjalista ds. kadrowo-księgowych

ACCEN FALL ARREST Sp. z o.o.

Będzin, śląskie

ACCEN FALL ARREST Sp. z o.o.

Specjalista ds. kadrowo-księgowych

Od: ACCEN FALL ARREST Sp. z o.o.
Miejsce pracy: Będzin

Do obowiązków będzie należało:

  • Sporządzanie umów o pracę
  • Sporządzanie oświadczeń związane z nawiązaniem stosunku pracy
  • Sporządzanie aneksów do umów o pracę, wypowiedzeń stosunku pracy
  • Sporządzanie umów na wykorzystywanie samochodu prywatnego w działalności pracodawcy
  • Sporządzanie umów zlecenie, umów o dzieło, ankiet, oświadczeń związanych z RODO, monitoringiem
  • Przygotowywanie raportów kadrowych
  • Wydawanie zaświadczeń o zatrudnieniu i wysokości wynagrodzenia
  • Wystawianie świadectw pracy
  • Tworzenie sprawozdań do GUS (Z-06) lub innych dot. informacji kadrowo-płacowych
  • Sporządzanie dokumentów: RWN, ZUA, ZZA, ZWUA, ZCNA, DRA, RCA, RZA, RPA, RSA, IWA, RMUA, Z-3, PIT-11, PIT-8AR, PIT-4R, PIT-8C
  • Przygotowywanie list płac do umów cywilnoprawnych, rachunków do tych umów
  • Przygotowywanie list płac etatowych pracowników
  • Przekazywanie informacji do działu finansowego o zobowiązaniach wobec ZUS i US
  • Pozyskiwanie z pue informacja o zwolnieniach lekarskich
  • Sporządzanie skierowań na badania lekarskie
  • Prowadzenie ewidencji wydanej odzieży roboczej oraz środków ochrony indywidualnej
  • Aktualizacja tabel norm przydziału odzieży roboczej, środków ochrony indywidualnej oraz środków czystości
  • Nadzór nad terminami szkoleń BHP i PPOŻ, aktualizacja dokumentów
  • Rozliczanie ekwiwalentu za pranie
  • Obsługa programu płacowo-kadrowego ENOVA
  • Monitorowanie zmian w przepisach prawa pracy, informowanie kierownictwa o zmianach dotyczących firmy i opracowywanie przez nią działań
  • Wystawianie FV/korekty/noty/kompensaty zgodnie z wewnętrznymi procedurami oraz obowiązującymi przepisami.
  • Przygotowywanie protokołu finansowego zgodnego z wymaganiami klienta
  • Generowanie wezwania do zapłaty oraz wysyłka do kontrahenta
  • Nadzór nad terminami zwrotu kaucji gwarancyjnej oraz inwestorskiej. 
  • Zasilanie kart przedpłaconych zgodnie z wytycznymi wewnętrznymi firmy
  • Wprowadzanie przelewów do bankowości online
  • Przygotowywanie zestawień zgodnie z wymaganiami przełożonego
  • Księgowanie faktur zakupowych
  • Pozwiązywanie rozrachunków
  • Pobieranie wyciągów bankowych
  • Sprawdzanie danych finansowych z umów i zleceń
  • Sprawdzanie zamówieniem od klienta z zapisami umowy
  • Wykonywanie pozostałych poleceń przełożonego

Wymagania:

  • wykształcenie wyższe kierunkowe
  • praktyczna znajomość prawa pracy i ubezpieczeń społecznych
  • praktyczna znajomość obowiązujących przepisów
  • umiejętność obsługi komputera, pakietu MS OFFICE
  • znajomość programu ENOVA (będzie dodatkowym atutem)
  • sumienność, dokładność i rzetelność w wykonywanych obowiązkach
  • umiejętność pracy pod presją czasu
  • odporność na stres

Czy chcesz otrzymywać oferty pracy na podobne stanowiska?

Utwórz powiadomienie e-mail
Zapisz mnie

Zapisani kandydaci otrzymują informacje jako pierwsi.

Podziel się ze znajomymi