Opis stanowiska pracy

Numer oferty: StPr/25/0640


Obowiązki:

1.Kompleksowe prowadzenie spraw kadrowo-płacowych pracowników szkoły;
2.Prowadzenie rachunkowości jednostki zgodnie z obowiązującymi przepisami i zasadami;
3.Sporządzanie sprawozdań WUS, GUS, PEFRON i Wydziału Edukacji i innych instytucji w zakresie wykonywanych czynności w formie elektronicznej i pisemnej;
4.Obsługiwanie programów księgowo - kadrowo płacowych;
5.Wprowadzanie danych do nowego SIO;
6.Sporządzanie listy nagród jubileuszowych, nagród dla pracowników sfery budżetowej, świadczeń urlopowych oraz tzw. 13stek;
7.Naliczanie etatów do ZFŚS;
8.Pisanie przelewów i obsługa systemu bankowego;
9.Wystawianie faktur i sporządzanie rejestrów sprzedaży na podstawie wystawionych przez kierownika gospodarczego wykazów sprzedaży za najem pomieszczeń szkolnych w programie VATKOM;
10.Przestrzeganie i stosowanie się do Regulaminu Pracy;
11.Przestrzeganie przepisów BHP;
12.Wykonywanie poleceń służbowych dyrektora szkoły, wicedyrektora szkoły.
Godziny pracy 7:30 - 15:30



Wymagania:

Wymagania konieczne:

Wykształcenie:

  • wyższe (w tym licencjat), kierunek: rachunkowość

Pozostałe wymagania:

  • wykształcenie wyższe (rachunkowość) i co najmniej 2-letni staż na podobnym stanowisku lub wykształcenie średnie i co najmniej 5-letni staż pracy na podobnym stanowisku. Wymagania:- bardzo dobra umiejętność obsługi komputera (programy księgowo kadrowe -płacowe, pakietu MS Office, Płatnik, VATKOM), - umiejętność obsługi urządzeń biurowych,- doskonała znajomość przepisów z zakresu prawa pracy, prawa oświatowego, Ustawy Karta Nauczyciela, ubezpieczeń społecznych oraz ZFŚS; praktyczna znajomość zagadnień księgowo-kadrowo-płacowych,- umiejętność organizacji i planowania pracy, zdolność analitycznego myślenia, komunikatywność, skrupulatność, obowiązkowość, terminowość, odpowiedzialność, odporność na stres, wysoka kultura osobista.


Miejsce pracy: Iwaszkiewicza 44, 10-900 Olsztyn, powiat: m. Olsztyn, woj: warmińsko-mazurskie

Rodzaj umowy: Umowa o pracę w zastępstwie

Wymagane dokumenty: - CV z dokładnym opisem przebiegu pracy zawodowej;- list motywacyjny;- oryginał kwestionariusza osobowego dla osoby ubiegającej się o zatrudnienie;- kserokopie świadectw pracy ( poświadczone przez kandydata za zgodność z oryginałem);- oświadczenie o braku przeciwwskazań zdrowotnych do zajmowanego stanowiska;- kserokopie dokumentów ( poświadczone przez kandydata za zgodność z oryginałem) potwierdzające kwalifikacje i wykształcenie zawodowe;- oświadczenie o posiadaniu pełni praw publicznych i niekaralności za przestępstwo popełnione umyślnie; - oświadczenie o wyrażeniu zgody na przetwarzanie danych osobowych na potrzeby postępowania związanego z procesem rekrutacji (zgodnie z ustawą z dnia 10.05.2018 r. o ochronie danych osobowych (Dz. U. z 2019r. poz. 1781)oraz ustawą z dnia 21 listopada 2008 r. o pracownikach samorządowych (Dz.U. z 2019r. poz.1282).Szczegóły dotyczące oferty dostępne są: https://sp29-olsztyn.bip.gov.pl/nabor-do-pracy/

Sposób aplikowania: bezpośrednio do pracodawcy


Kliknij przycisk Aplikuj, aby poznać szczegóły oferty

Prezentacja firmy

źródło oferty: CBOP

Dodatkowe informacje

Ostatnia aktualizacja:
16/06/2025
Wymiar etatu:
Pełny etat
Rodzaj umowy:
Umowa na zastępstwo
Liczba wakatów:
1
Min. doświadczenie:
Bez doświadczenia
Min. wykształcenie:
Bez wykształcenia
Branża / kategoria:
Praca Administracja biurowa, Praca Administracja Publiczna, Praca Administracja / Sekretariat

Czy chcesz otrzymywać oferty pracy na podobne stanowiska?

Utwórz powiadomienie e-mail
Zapisz mnie

Zapisani kandydaci otrzymują informacje jako pierwsi.

Podziel się ze znajomymi