Dziękujemy za korzystanie z infoPraca. Data wydruku 20/01/2019.

Specjalista ds. Kadr

Katowice, śląskie

Hays Office

Opis stanowiska pracy

Specjalista ds. Kadr
Katowice
NR REF.: 1116952

Specjalista ds. Kadr

Miejsce pracy: Katowice
Nr. ref.: 1116952
Rodzaj pracy: praca stała

Dla jednego z naszych klientów – międzynarodowej firmy, która zlokalizowana jest w Katowicach poszukujemy pracownika na stanowisko Specjalista ds. Kadr.

Osoba na tym stanowisku będzie odpowiedzialna za nadzorowanie i prowadzenie dokumentacji dotyczącej danych osobowych, przygotowywanie umów o pracę zawieranych pomiędzy pracownikami, a firmą, przygotowanie dokumentów dla nowych pracowników i udzielanie im informacji o firmie, wykonywanie wszelkich wymaganych raportów i zestawień oraz wystawianie zaświadczeń i skierowań.

Od kandydatów na to stanowisko oczekujemy komunikatywnego angielskiego na poziomie przynajmniej B2, dobrej znajomości kodeksu pracy oraz bardzo dobrej znajomości programów Word i Excel. Dodatkowym atutem będzie znajomość programu SAP lub TETA. Mile widziane doświadczenie na podobnym stanowisku. Idealny kandydat to osoba dobrze gospodarująca swoim czasem i zorganizowana, z wysoką etyką pracy oraz poczuciem odpowiedzialności nad powierzonymi jej zadaniami.

Firma oferuje stabilne zatrudnienie w dynamicznie rozwijającej się firmie, atrakcyjne wynagrodzenie oraz pakiet szkoleń, pracę w młodym, żywiołowym zespole.

Prezentacja firmy

Zespół HAYS Office Support specjalizuje się usługach cross-dywizyjnych i ukierunkowany... jest na poszukiwanie pracowników do działów administracji, kandydatów specjalizujących się w zagadnieniach HR, czy też osób do Call Centre/BPO.
W ramach specjalizacji HAYS Office Suport obsługiwane są następujące jednostki: obsługa biura / sekretariat (od stanowisk asystentów i młodszych specjalistów, po stanowiska HR Manager, Office Manager itp.), zasoby ludzkie (HR Direktor, HR Advisor, stanowiska specjalistyczne w działach HR) oraz Contact Cetle/BPO.


At HAYS Office Support our expert consultants provide exceptional cross-divisional service to candidates and clients alike by placing candidates across all levels of administrative, HR and Call Centre/BPO roles. Within this specialism we operate 3 units: Office Support/Secretarial (from office junior and data entry roles up to administration manager, office manager and project management positions), Human Resources (HR Manager and Director roles as well as HR Advisor , Generalist and Specialist jobs), Contact Centre/BPO (from Agent / Advisor level positions in inbound service & sales, inbound or outbound customer service representatives to centre team leader and team manager, as well as call centre trainer and operations director roles).
  Rozwiń

Informacje dodatkowe

Ostatnia aktualizacja:
18/01/2019
Wymiar etatu:
Pełny etat
Rodzaj umowy:
Na czas nieokreślony
Liczba wakatów:
1
Min. doświadczenie:
1 rok
Min. wykształcenie:
Policealne
Branża / kategoria:
Praca Administracja / Sekretariat
Zapisz ofertę
do góry