Opis stanowiska pracy

Jesteśmy firmą świadczącą usługi w zakresie outsourcingu i leasingu pracowniczego, rekrutacji, doradztwa personalnego oraz pracy tymczasowej.

Obecnie dla Naszego Klienta, jednego z największych przedsiębiorstw grupujących spółki z branży energetycznej, poszukujemy pracownika na stanowisko Specjalisty ds. Kadr w Jeleniej Górze

Zadania:

1. Prowadzenie obsługi kadrowej obecnych i byłych pracowników, w tym nawiązywanie i rozwiązywanie stosunku pracy, kompletowanie i aktualizowanie akt osobowych pracowników, wydawanie stosownych zaświadczeń i dokumentów oraz archiwizacja dokumentacji kadrowej.
2. Wprowadzanie oraz aktualizowanie danych dotyczących pracowników w systemach informatycznych.
3. Prowadzenie / monitorowanie ewidencji czasu pracy pracowników, w tym ewidencji urlopów, zwolnień lekarskich, delegacji, innych nieobecności w pracy.
4. Bieżące administrowanie świadczeniami dodatkowymi pracowników, wynikającymi z prawa pracy oraz wewnątrzzakładowych źródeł prawa.
5. Prowadzenie spraw związanych z ochroną zdrowia pracowników.
6. Prowadzenie spraw związanych z przejściem pracowników na emerytury i renty oraz świadczenia rehabilitacyjne.
7. Naliczanie i dokonywanie wpłat na PFRON w celu realizacji zobowiązań pracodawcy zgodnie z obowiązującymi przepisami prawa.
8. Obsługa PPE oraz prowadzenie spraw związanych z ubezpieczeniem grupowym na życie pracowników oraz członków ich rodzin oraz współpraca w tym zakresie z firmą ubezpieczeniową.
9. Obsługa byłych pracowników i innych uprawnionych w zakresie spraw związanych z wypłatą ekwiwalentu za ulgową odpłatnością za energię elektryczną.
10. Prowadzenie spraw związanych z ubezpieczeniami społecznymi, zdrowotnymi pracowników oraz członków ich rodzin.
11. Przyjmowanie i weryfikowanie wniosków pracowników oraz prowadzenie rozliczeń związanych z działalnością socjalną na rzecz pracowników i innych uprawnionych w ramach preliminarza ZFŚS.
12. Prowadzenie spraw związanych z wydawaniem identyfikatorów pracowniczych i legitymacji uprawniających do przeprowadzania kontroli dla pracowników oraz innych uprawnionych.
13. Udział w działaniach związanych z przyznawaniem wyróżnień i odznaczeń.
14. Opracowywanie sprawozdań i raportów na potrzeby wewnętrzne i zewnętrzne Spółki oraz wykonywanie innych poleceń przełożonego, które dotyczą pracy.

Wymagania

Wymagania:

- Wykształcenie min. średnie zawodowe (ekonomia); preferowane wyższe (kierunek ekonomia, prawo, ZZL)

- Znajomość przepisów Prawa Pracy, Ubezpieczeń Społecznych oraz PDOF

- Praktyczna znajomość pakietu MS Office

- Komunikatywność, umiejętność pracy zespole

- Bardzo dobra organizacja pracy

- Umiejętność realizacji zadań pod presją czasu


Mile widziane:

- Roczne doświadczenie w dziale kadr

Oferujemy:

- umowa o pracę na pełen etat

- wynagrodzenie 3100 zł brutto

- przyjazną atmosferę w pracy

- możliwość rozwoju zawodowego

Prezentacja firmy

Jesteśmy Agencja zatrudnienia - nr certyfikatu 8102, świadczącą usługi w... Rozwiń

Dodatkowe informacje

Ostatnia aktualizacja:
10/07/2017
Wymiar etatu:
Pełny etat
Rodzaj umowy:
Na czas nieokreślony
Liczba wakatów:
1
Min. doświadczenie:
Bez doświadczenia
Min. wykształcenie:
Średnie zawodowe
Wynagrodzenie
3 100PLN - 3 100PLN / Monthly (Brutto)
Branża / kategoria:
Praca HR / Kadry / Rekrutacja

Czy chcesz otrzymywać oferty pracy na podobne stanowiska?

Utwórz powiadomienie e-mail
Zapisz mnie

Zapisani kandydaci otrzymują informacje jako pierwsi.

Podziel się ze znajomymi