Dziękujemy za korzystanie z infoPraca.pl. Data wydruku 19/04/2021.

Specjalista ds. Kadr i Płac.

Zachodnia Polska, zachodniopomorskie

Hays Office

Opis stanowiska pracy

Specjalista ds. Kadr i Płac.
Zachodnia Polska
NR REF.: 1140044

Dla naszego klienta, międzynarodowej organizacji, poszukujemy obecnie osoby na stanowisko:
Specjalisty ds. Kadr i Płac.

Zakres obowiązków:

Do głównych zadań kandydata na tym stanowisku należeć będzie: obsługa procesów związanych z przebiegiem zatrudniania, prowadzenie dokumentacji kadrowej, w tym prowadzenie akt personalnych, przygotowywanie dokumentacji pracowniczej (umowy, wypowiedzenia, aneksy itd.), bieżąca współpraca z ZUS oraz wprowadzanie i aktualizacja danych pracowniczych w systemie kadrowo-płacowym. Kandydat będzie odpowiedzialny również za naliczanie wynagrodzeń, rozliczanie czasu pracy, sporządzanie planów urlopowych, ewidencja i rozliczanie urlopów pracowniczych, wystawianie zaświadczeń o zatrudnieniu i zarobkach, i inne.

Wymagania:

Kandydat na to stanowisko powinien posiadać wykształcenie wyższe lub średnie oraz doświadczenie zawodowe na pokrewnym stanowisku. Dodatkowo wymagana jest znajomość języka angielskiego.


Prezentacja firmy

Zespół HAYS Office Support specjalizuje się usługach cross-dywizyjnych i ukierunkowany... jest na poszukiwanie pracowników do działów administracji, kandydatów specjalizujących się w zagadnieniach HR, czy też osób do Call Centre/BPO.
W ramach specjalizacji HAYS Office Suport obsługiwane są następujące jednostki: obsługa biura / sekretariat (od stanowisk asystentów i młodszych specjalistów, po stanowiska HR Manager, Office Manager itp.), zasoby ludzkie (HR Direktor, HR Advisor, stanowiska specjalistyczne w działach HR) oraz Contact Cetle/BPO.


At HAYS Office Support our expert consultants provide exceptional cross-divisional service to candidates and clients alike by placing candidates across all levels of administrative, HR and Call Centre/BPO roles. Within this specialism we operate 3 units: Office Support/Secretarial (from office junior and data entry roles up to administration manager, office manager and project management positions), Human Resources (HR Manager and Director roles as well as HR Advisor , Generalist and Specialist jobs), Contact Centre/BPO (from Agent / Advisor level positions in inbound service & sales, inbound or outbound customer service representatives to centre team leader and team manager, as well as call centre trainer and operations director roles).
  Rozwiń

Informacje dodatkowe

Ostatnia aktualizacja:
19/03/2021
Wymiar etatu:
Pełny etat
Rodzaj umowy:
Na czas nieokreślony
Liczba wakatów:
1
Min. doświadczenie:
1 rok
Min. wykształcenie:
Policealne
Branża / kategoria:
Praca HR / Kadry / Rekrutacja , Praca Reklama / Komunikacja , Praca Doradztwo / Konsulting
do góry