Opis stanowiska pracy

ZAKRES OBOWIĄZKÓW:

  • prowadzenie dokumentacji kadrowej i płacowej dla pracowników
  • sporządzanie umów, aneksów, zaświadczeń oraz innych dokumentów związanych z zatrudnianiem i zwalnianiem pracowników
  • prowadzenie dokumentacji związanej z delegowaniem pracowników
  • rozliczanie delegacji zagranicznych
  • rozliczanie oraz ewidencja czasu pracy oraz nieobecności pracowników
  • sporządzanie list płacowych na podstawie ewidencji
  • współpraca z działem księgowości

 

WYMAGANIA:

  • wykształcenie wyższe kierunkowe
  • minimum 3-letnie doświadczenie w pracy na podobnym stanowisku
  • znajomość programów: SAP i R2płatnik
  • znajomość przepisów prawa pracy i zagadnień z zakresu kadr i płac
  • bardzo dobra organizacja pracy
  • sumienność i dokładność
  • umiejętność pracy w zespole

 

OFERUJEMY:

  • odpowiedzialną i samodzielną pracę
  • atrakcyjne wynagrodzenie
  • możliwość rozwoju zawodowego
  • zatrudnienia na podstawie umowy o pracę w pełnym wymiarze godzin

Prezentacja firmy

Firma produkcyjna. Nasza działalność opiera się na kompleksowej p... Rozwiń

Dodatkowe informacje

Ostatnia aktualizacja:
21/10/2017
Wymiar etatu:
Pełny etat
Rodzaj umowy:
Na czas nieokreślony
Liczba wakatów:
1
Min. doświadczenie:
Od 3 do 5 lat
Min. wykształcenie:
Wyższe licencjackie
Branża / kategoria:
Praca HR / Kadry / Rekrutacja, Praca Audyt / księgowość / kontrola skarbowa, Praca Finanse, Praca Inne

Czy chcesz otrzymywać oferty pracy na podobne stanowiska?

Utwórz powiadomienie e-mail
Zapisz mnie

Zapisani kandydaci otrzymują informacje jako pierwsi.

Podziel się ze znajomymi