Numer oferty: StPr/25/0466
• Kompleksowa obsługa kadrowo-płacowa w zakresie spraw związanych z nawiązywaniem, przebiegiem i rozwiązywaniem stosunku pracy zgodnie z przepisami Kodeksu Pracy oraz umów cywilno-prawnych .
• Prowadzenie pełnej dokumentacji pracowników i zleceniobiorców .
• Rozliczanie czasu pracy, urlopów, zwolnień itp.
• Sporządzanie list płac
• Naliczanie i raportowanie wpłat na PPK
• Doradztwo i wsparcie merytoryczne pracowników w zakresie zagadnień płacowo-kadrowych .
• Kontrola ważności badań lekarskich i szkoleń BHP .
• Sporządzanie deklaracji podatkowych, dokumentacji ZUS, PFRON.
• Monitorowanie zmian w przepisach prawa pracy oraz ubezpieczeń społecznych.
Podstawa wykonywania pracy do uzgodnienia (2/5 etatu, umowa zlecenie lub B2B)
Umiejętności i uprawnienia:
Wykształcenie:
Pozostałe wymagania:
Miejsce pracy: pl. ks. J. Poniatowskiego 2, 27-600 Sandomierz, powiat: sandomierski, woj: świętokrzyskie
Rodzaj umowy: Umowa zlecenie / Umowa o świadczenie usług
Staż pracy: lata: 3
Wymagane dokumenty: CV, skierowanie
Sposób aplikowania: bezpośrednio do pracodawcy
Kliknij przycisk Aplikuj, aby poznać szczegóły oferty
źródło oferty: CBOP
Czy chcesz otrzymywać oferty pracy na podobne stanowiska?
Utwórz powiadomienie e-mailZapisani kandydaci otrzymują informacje jako pierwsi.