#

Specjalista ds. kadr i płac

Kancelaria Podatkowa Kwartet

Rzeszów, podkarpackie

Kancelaria Podatkowa Kwartet

Specjalista ds. kadr i płac

Od: Kancelaria Podatkowa Kwartet
Miejsce pracy: Rzeszów

Rodzaj pracy: Obojętne

Rodzaj umowy: Własna działalność

Ilość wakatów: 1

Minimalne doświadczenie: 2 lata

Wykształcenie: Średnie zawodowe

Branża: Praca Audyt / księgowość / kontrola skarbowa, Praca Biuro / Dokumentacja, Praca HR / Kadry / Rekrutacja

Kancelaria Podatkowa Kwartet

Jeśli prowadzisz własne biuro rachunkowe albo właśnie zamierzasz przejść na swoje i oczekujesz pewnej, stałej współpracy i satysfakcjonującego wynagrodzenia, dającego Ci ponadto swobodę wyboru godzin i miejsca pracy to właśnie jest idealna oferta dla Ciebie :)

Jeśli interesuje Cię stałe zatrudnienie w formie umowy na czas nieokreślony, w ramach której sprawdzisz swoją dotychczasową wiedzę w zakresie kadr i płac a także w przyjaznym i doskonale wyszkolonym zespole chcesz podnieść swoje kompetencje na najwyższy poziom to nasza Kancelaria jest najwłaściwszym dla Ciebie miejscem.

 

Atrakcyjny, samodzielny zakres pracy w ramach którego, przy pełnym wsparciu przełożonych i sympatycznych koleżanek oraz kolegów wykonywane są następujące czynności:

 

Prowadzenie dokumentacji kadrowej:

  • Przygotowywanie dokumentacji związanej z zatrudnianiem i zwalnianiem pracowników;
  • Konsultacja bieżących problemów kadrowo-płacowych z Klientami Kancelarii;
  • Sporządzanie dokumentacji ubezpieczeniowej dla pracowników wykonujących pracę zagranicą (A1);
  • Rozliczenia płacowe i ubezpieczeniowe dla pracowników delegowanych;
  • Wprowadzanie i monitorowanie informacji pracowniczych w systemie kadrowym;
  • Sporządzanie raportów rozliczeniowych dla ZUS, GUS i PFRON;
  • Sporządzanie listy płac (w tym wynagrodzenia, zasiłki chorobowe, opiekuńcze, potrącenia);
  • Rozliczanie czasu pracy;
  • Sporządzanie dokumentów zgłoszeniowych i rozliczeniowych ZUS w ramach Programu Płatnika;
  • Sporządzanie i rozliczanie umów cywilno-prawnych, naliczanie zobowiązań podatkowych;
  • Przygotowywanie raportów i analiz na potrzeby wewnętrzne (dotyczących m.in. Fluktuacji, absencji, nadgodzin).
  • Budowanie relacji z pracownikami i dbanie o pozytywny wizerunek działu.

 Zapewniamy wstępne przeszkolenie w siedzibie Kancelarii i zapoznanie z programami a następnie wsparcie merytoryczne, konsultacje z ekspertami i specjalistami, przyjazną, koleżeńską atmosferę współpracy, która może odbywać się całkowicie online ale można także bywać w siedzibie Kancelarii i popracować w oderwaniu od codziennego anturażu.
Decydującym się na dłuższą współpracę oferujemy w pełni skonfigurowany notebook i zdalną pomoc informatyka.

Oferujemy

  • zatrudnienie w ramach partnerskiej umowy współpracy
  • grupowe ubezpieczenie na życie + pakiet medyczny Medicover
  • karta Multisport
  • elastyczny czas i miejsce pracy
  • pracę w młodym, pełnym energii i zapału, życzliwym zespole
  • wyjątkową, partnerską kulturę firmy
  • praca z wykorzystaniem najnowszych technologii
  • firmowy, w pełni skonfigurowany notebook
  • miejsce postojowe na firmowym parkingu
  • cappucino / latte macchiatto / espresso dostępne w każdej chwili ;-)

 

Wymagania

Dobra znajomość zagadnień kadrowo – płacowych oraz przepisów z zakresu prawa pracy, ubezpieczeń społecznych i prawa podatkowego;
Doświadczenie w pracy na podobnym stanowisku;
Dobra znajomość systemów kadrowo-płacowych i pakietu MS OFFICE;
Znajomość zasad prowadzenia dokumentacji kadrowej;
Dobra znajomość programu Płatnik;
Znajomość zasad bhp w zakresie dotyczącym obsługi pracowników;
Samodzielność, odpowiedzialność i sumienność w wykonywaniu swoich obowiązków;
Dobra organizacja pracy własnej i umiejętność pracy w zespole;

Prosimy o aplikowanie poprzez przycisk znajdujący się po prawej stronie ogłoszenia.

Czy chcesz otrzymywać oferty pracy na podobne stanowiska?

Utwórz powiadomienie e-mail
Zapisz mnie

Zapisani kandydaci otrzymują informacje jako pierwsi.

Podziel się ze znajomymi