#

SPECJALISTA DS.KADR I PŁAC

RZESZOWSKI DOM KULTURY

Rzeszów, podkarpackie

Opis stanowiska pracy

Numer oferty: StPr/19/6036


Obowiązki:

•kompleksowa realizacja procesów kadrowo – płacowych zgodnie z obowiązującymi przepisami prawa,
•prowadzenie dokumentacji związanej z zatrudnieniem i zwalnianiem pracowników zatrudnionych na podstawie umów o pracę oraz umów cywilnoprawnych,
•naliczanie wynagrodzeń z umów o pracę oraz wynagrodzeń z tytułu umów cywilnoprawnych
•sporządzanie deklaracji PIT związanych z wynagrodzeniami,
•sporządzanie dokumentów zgłoszeniowych, rozliczeniowych do ZUS,
•ewidencja czasu pracy (urlopy, zwolnienia lekarskie i inne nieobecności),
•wystawianie zaświadczeń o zatrudnieniu i zarobkach pracowników,
•współpraca z ZUS, US, GUS, PFRON,PIP (sporządzanie deklaracji oraz korekt),
•sporządzanie zestawień i raportów kadrowo-płacowych.



Wymagania:

Wymagania konieczne:

Wykształcenie:

  • wyższe (w tym licencjat)

Pozostałe wymagania:

  • Wymagania: doświadczenie w pracy w dziale kadr i płac znajomość prawa pracy i ubezpieczeń społecznych dobra znajomość pakietu MS Office, programu Płatnik, dokładność, rzetelność i bardzo dobra organizacja czasu pracy


Miejsce pracy: STAROMIEJSKA 43a, 35-231 Rzeszów, powiat: m. Rzeszów, woj: podkarpackie

Rodzaj umowy: Umowa o pracę na czas nieokreślony

Staż pracy: lata: 3

Wymagane dokumenty: List motywacyjny, CV z przebiegiem pracy zawodowej należy składać drogą elektroniczną na adres: rekrutacja@rdk.rzeszow.pl lub osobiście w centrali Rzeszowskiego Domu Kultury 35-231 Rzeszów, ul. Staromiejska 43 A. do dnia 22.11.2019 r. KLAUZULA INFORMACYJNA O PRZETWARZANIU DANYCH OSOBOWYCH DLA KANDYDATÓW DO PRACY Na podstawie Ogólnego rozporządzenia o ochronie danych (dalej: RODO) informujemy, że: 1.Administrator danych: Administratorem Pani/Pana danych osobowych jest Rzeszowski Dom Kultury, ul. Staromiejska 43a, 35-231 Rzeszów, reprezentowany przez Dyrektora RDK. 2.Dane kontaktowe Inspektora Ochrony Danych: Kontakt z Inspektorem Ochrony Danych możliwy jest poprzez adres e-mail: iod3@erzeszow.pl, lub pisemnie na adres administratora danych. 3.Cele i podstawy prawne przetwarzania danych: Pani/Pana dane osobowe będą przetwarzane w celu przeprowadzenia procesu rekrutacyjnego, na podstawie: a)art. 6 ust. 1 lit. c) RODO w zakresie wskazanym w art. 221 ustawy z 26 czerwca 1974 r. Kodeks pracy, b)art. 6 ust. 1 lit. b) RODO podjęcie działań na żądanie osoby, której dane dotyczą przed zawarciem umowy, c)art. 6 ust. 1 lit. a), oraz/lub art. 9 ust. 2 lit. a) RODO zakresie wykraczającym poza przepisy prawa na podstawie udzielonej zgody. 4.Odbiorcy danych osobowych: Odbiorcami danych osobowych będą wyłącznie podmioty i osoby uprawnione do uzyskania danych osobowych na podstawie przepisów prawa. 5.Okres przechowywania danych osobowych: Pani/Pana dane osobowe zgromadzone w obecnym procesie rekrutacyjnym będą przechowywane do zakończenia procesu rekrutacji. W przypadku wyrażonej przez Panią/Pana zgody na wykorzystywane danych osobowych dla celów przyszłych rekrutacji, Pani/Pana dane będą wykorzystywane przez 12 miesięcy, lub do momentu wycofania zgody. 6.Prawa osób, których dane dotyczą: Przysługuje Pani/Panu ma prawo do: a)dostępu do danych osobowych i ich poprawiania (sprostowania) na zasadach przewidzianych w art. 15 i 16 RODO, b)żądania usunięcia danych osobowych (tzw. prawo do bycia zapomnianym) na zasadach przewidzianych w art. 17 RODO), c)ograniczenia przetwarzania danych osobowych na zasadach przewidzianych w art. 18 RODO, d)cofnięcia wyrażonej zgody w dowolnym momencie bez podania przyczyn w sytuacji gdy podstawą przetwarzania danych osobowych jest zgoda osoby, której dane dotyczą. e)wniesienia skargi do organu nadzorczego właściwego w sprawach ochrony danych osobowych, którym jest Prezes Urzędu Ochrony Danych Osobowych (ul. Stawki 2, 00-193 Warszawa), w sytuacji uznania, że podczas przetwarzania Pani/Pana danych osobowych Administrator naruszył przepisy RODO. 7.Inne informacje: Podanie przez Panią/Pana danych osobowych w zakresie wynikającym z art. 221 Kodeksu pracy jest niezbędne, aby uczestniczyć w postępowaniu rekrutacyjnym. Podanie przez Państwa innych danych jest dobrowolne. 8.Dane osobowe nie będą przetwarzane w celu zautomatyzowanego podejmowania decyzji, ani nie będą profilowane.

Sposób aplikowania: bezpośrednio do pracodawcy


Kliknij przycisk Aplikuj, aby poznać szczegóły oferty

Prezentacja firmy

źródło oferty: CBOP

Dodatkowe informacje

Ostatnia aktualizacja:
18/11/2019
Wymiar etatu:
Pełny etat
Rodzaj umowy:
Na czas nieokreślony
Liczba wakatów:
1
Min. doświadczenie:
Bez doświadczenia
Min. wykształcenie:
Bez wykształcenia
Branża / kategoria:
Praca Administracja biurowa, Praca Administracja Publiczna, Praca Administracja / Sekretariat

Więcej ofert pracy od tego pracodawcy

Czy chcesz otrzymywać oferty pracy na podobne stanowiska?

Utwórz powiadomienie e-mail
Zapisz mnie

Zapisani kandydaci otrzymują informacje jako pierwsi.

Podziel się ze znajomymi