Dziękujemy za korzystanie z infoPraca. Data wydruku 20/05/2018.

Specjalista ds. Kadr i Płac

Opole, opolskie

Hays Office

Opis stanowiska pracy

Specjalista ds. Kadr i Płac
Opole
NR REF.: 1098720

Specjalista ds. kadr i płac

Możliwość rozwoju w firmie z branży zarządzania zasobami ludzkimi. Miejsce pracy: Opole

Twoja następna firma
Dla naszego Klienta –poszukujemy kandydatów na stanowisko Specjalisty ds. Kadr i Płac. Miejsce pracy: Opole

Twoje następne stanowisko
Do głównych obowiązków osoby na tym stanowisku należeć będzie m. in.: sporządzanie list płac i kontrola dokumentacji niezbędnej do naliczanie wynagrodzeń, sporządzanie deklaracji ZUS, PIT, PFRON, GUS, rozliczanie pracowników oddelegowanych do pracy za granicą, obsługa programu Płatnik, współpraca z urzędami i organami kontroli.

Czego potrzebujesz, aby osiągnąć sukces?
Oczekiwania naszego klienta wobec kandydatów to: wykształcenie min. średnie o profilu ekonomicznym, 2 letnie doświadczenie na podobnym stanowisku, znajomość programów kadrowo – płacowych, znajomość przepisów prawa pracy, bardzo dobra organizacja pracy, umiejętność pracy pod presją czasu, terminowość i dokładność.

Co zyskujesz?
Nasz Klient oferuje stabilne zatrudnienie w oparciu o umowę o pracę, atrakcyjne warunki wynagrodzenia i niezbędne narzędzia pracy, pakiet benefitów.

Co powinieneś zrobić?
Jeśli ta oferta jest idealna dla Ciebie, kliknij ‘Aplikuj’ i prześlij nam swoje aktualne cv.
Jeśli ta oferta nie jest dopasowana do Twoich oczekiwań, a poszukujesz obecnie pracy, skontaktuj się z nami.

Prezentacja firmy

Zespół HAYS Office Support specjalizuje się usługach cross-dywizyjnych i ukierunkowany... jest na poszukiwanie pracowników do działów administracji, kandydatów specjalizujących się w zagadnieniach HR, czy też osób do Call Centre/BPO.
W ramach specjalizacji HAYS Office Suport obsługiwane są następujące jednostki: obsługa biura / sekretariat (od stanowisk asystentów i młodszych specjalistów, po stanowiska HR Manager, Office Manager itp.), zasoby ludzkie (HR Direktor, HR Advisor, stanowiska specjalistyczne w działach HR) oraz Contact Cetle/BPO.


At HAYS Office Support our expert consultants provide exceptional cross-divisional service to candidates and clients alike by placing candidates across all levels of administrative, HR and Call Centre/BPO roles. Within this specialism we operate 3 units: Office Support/Secretarial (from office junior and data entry roles up to administration manager, office manager and project management positions), Human Resources (HR Manager and Director roles as well as HR Advisor , Generalist and Specialist jobs), Contact Centre/BPO (from Agent / Advisor level positions in inbound service & sales, inbound or outbound customer service representatives to centre team leader and team manager, as well as call centre trainer and operations director roles).
  Rozwiń

Informacje dodatkowe

Ostatnia aktualizacja:
29/11/2017
Wymiar etatu:
Pełny etat
Rodzaj umowy:
Na czas nieokreślony
Liczba wakatów:
1
Min. doświadczenie:
1 rok
Min. wykształcenie:
Policealne
Branża / kategoria:
Praca HR / Kadry / Rekrutacja
do góry