Dziękujemy za korzystanie z infoPraca. Data wydruku 20/08/2018.

Specjalista ds. Kadr i Płac

Łódź, łódzkie

Hays Office

Opis stanowiska pracy

Specjalista ds. Kadr i Płac
Łódź
NR REF.: 1097661

Dla naszego Klienta, międzynarodowej firmy z branży produkcyjnej, poszukujemy osoby na stanowisko:

Specjalista ds. Kadr i Płac

Osoba na tym stanowisku będzie odpowiadać za kompleksową obsługę kadrowo-płacową. Do szczegółowych obowiązków będzie należało: przygotowywanie dokumentacji związanej z przebiegiem zatrudnienia, naliczanie wynagrodzeń i zasiłków a także przygotowywanie dokumentacji podatkowej i ubezpieczeniowej pracowników. Osoba ta będzie prowadzić ewidencję czasu pracy oraz ściśle współpracować z dostawcami usług HR oraz instytucjami podatkowymi, ubezpieczeniowymi. Dodatkowo będzie odpowiadać za przygotowywanie raportów.

Poszukujemy osoby z min. 2 letnim doświadczeniemna podobnym stanowisku oraz dobrą znajomością j. angielskiego. Wymagamy także bardzo dobrej znajomości MS Excel, a także rozwiniętych umiejętności organizacji pracy i interpersonalnych. Poszukujemy samodzielnych, zaangażowanych, sumiennych osób.

Oferujemy zatrudnienie na okres 1,5 roku (zastępstwo), możliwość zdobycia ciekawego doświadczenia oraz pracę w przyjaznej atmosferze.

Prezentacja firmy

Zespół HAYS Office Support specjalizuje się usługach cross-dywizyjnych i ukierunkowany... jest na poszukiwanie pracowników do działów administracji, kandydatów specjalizujących się w zagadnieniach HR, czy też osób do Call Centre/BPO.
W ramach specjalizacji HAYS Office Suport obsługiwane są następujące jednostki: obsługa biura / sekretariat (od stanowisk asystentów i młodszych specjalistów, po stanowiska HR Manager, Office Manager itp.), zasoby ludzkie (HR Direktor, HR Advisor, stanowiska specjalistyczne w działach HR) oraz Contact Cetle/BPO.


At HAYS Office Support our expert consultants provide exceptional cross-divisional service to candidates and clients alike by placing candidates across all levels of administrative, HR and Call Centre/BPO roles. Within this specialism we operate 3 units: Office Support/Secretarial (from office junior and data entry roles up to administration manager, office manager and project management positions), Human Resources (HR Manager and Director roles as well as HR Advisor , Generalist and Specialist jobs), Contact Centre/BPO (from Agent / Advisor level positions in inbound service & sales, inbound or outbound customer service representatives to centre team leader and team manager, as well as call centre trainer and operations director roles).
  Rozwiń

Informacje dodatkowe

Ostatnia aktualizacja:
27/10/2017
Wymiar etatu:
Pełny etat
Rodzaj umowy:
Na czas określony
Liczba wakatów:
1
Min. doświadczenie:
1 rok
Min. wykształcenie:
Policealne
Branża / kategoria:
Praca HR / Kadry / Rekrutacja
do góry