Specjalista ds. Kadr i Płac
KnurówSpecjalista ds. Kadr i Płac
Knurów
NR REF.: 1145279
Dla naszego Klienta, stabilnej i dynamicznie rozwijającej się firmy z Knurowa poszukujemy kandydatów na stanowisko: Specjalista ds. Kadr i Płac.
Osoba na tym stanowisku będzie odpowiedzialna za prowadzenie dokumentacji kadrowej i akt personalnych, obsługę procesów związanych z przebiegiem zatrudnienia, przygotowywanie dokumentacji pracowniczej (umowy, aneksy, wypowiedzenia), wystawianie zaświadczeń o zatrudnieniu i zarobkach oraz wprowadzanie danych do systemu kadrowo-płacowego. Do jej zadań będzie należało również rozliczanie czasu pracy pracowników, naliczanie wynagrodzeń, sporządzanie planów urlopowych oraz ewidencja i ich rozliczanie, a także prowadzenie spraw związanych z wykorzystaniem środków z ZFŚS, współpraca z ZUS oraz przygotowywanie niezbędnych sprawozdań i raportów.
Idealny kandydat powinien posiadać min. 1,5 roczne doświadczenie w pracy na podobnym stanowisku, wykształcenie wyższe, znajomość programu Płatnik, SAP HR oraz programów pakietu MS Office. Mile widziana znajomość języka angielskiego lub niemieckiego.
Nasz klient oferuje stabilne zatrudnienie w oparciu o umowę o pracę, możliwość dalszego rozwoju zawodowego i udziału w szkoleniach, pakiet opieki medycznej oraz karnety sportowe.
Co powinieneś zrobić?
Jeśli ta oferta jest idealna dla Ciebie, kliknij ‘Aplikuj’ i prześlij nam swoje aktualne cv.
Jeśli ta oferta nie jest dopasowana do Twoich oczekiwań, a poszukujesz obecnie pracy, skontaktuj się z nami.
Knurów
NR REF.: 1145279
Dla naszego Klienta, stabilnej i dynamicznie rozwijającej się firmy z Knurowa poszukujemy kandydatów na stanowisko: Specjalista ds. Kadr i Płac.
Osoba na tym stanowisku będzie odpowiedzialna za prowadzenie dokumentacji kadrowej i akt personalnych, obsługę procesów związanych z przebiegiem zatrudnienia, przygotowywanie dokumentacji pracowniczej (umowy, aneksy, wypowiedzenia), wystawianie zaświadczeń o zatrudnieniu i zarobkach oraz wprowadzanie danych do systemu kadrowo-płacowego. Do jej zadań będzie należało również rozliczanie czasu pracy pracowników, naliczanie wynagrodzeń, sporządzanie planów urlopowych oraz ewidencja i ich rozliczanie, a także prowadzenie spraw związanych z wykorzystaniem środków z ZFŚS, współpraca z ZUS oraz przygotowywanie niezbędnych sprawozdań i raportów.
Idealny kandydat powinien posiadać min. 1,5 roczne doświadczenie w pracy na podobnym stanowisku, wykształcenie wyższe, znajomość programu Płatnik, SAP HR oraz programów pakietu MS Office. Mile widziana znajomość języka angielskiego lub niemieckiego.
Nasz klient oferuje stabilne zatrudnienie w oparciu o umowę o pracę, możliwość dalszego rozwoju zawodowego i udziału w szkoleniach, pakiet opieki medycznej oraz karnety sportowe.
Co powinieneś zrobić?
Jeśli ta oferta jest idealna dla Ciebie, kliknij ‘Aplikuj’ i prześlij nam swoje aktualne cv.
Jeśli ta oferta nie jest dopasowana do Twoich oczekiwań, a poszukujesz obecnie pracy, skontaktuj się z nami.
Prosimy o aplikowanie poprzez przycisk znajdujący się po prawej stronie ogłoszenia.