Dziękujemy za korzystanie z infoPraca.pl. Data wydruku 22/10/2021.

Specjalista ds. Kadr i Płac

Katowice, śląskie

Hays Office

Opis stanowiska pracy

Specjalista ds. Kadr i Płac
Katowice
NR REF.: 1153712

Obecnie dla naszego Klienta – międzynarodowej, rozwijającej się firmy z Katowic poszukujemy osoby na stanowisko Specjalisty ds. Kadr i Płac.

Osoba na tym stanowisku będzie odpowiadała za koordynację procesów płacowych w Polsce. Do jej zadań będzie należało:
  • doradztwo dla pracowników w kwestiach związanych z prawem pracy, świadczeniami i podatkami,
  • koordynacja procesów płacowych i współpraca z firmą zewnętrzną w tym obszarze,
  • przygotowywanie sprawozdań do ZUS, US, PFRON, PPK oraz GUS,
  • przygotowywanie raportów i analiz z obszaru HR,
  • wsparcie działu księgowości w kwestiach płacowych,
  • wsparcie pracowników i managerów w zakresie korzystania z systemów płacowych i ewidencji czasu pracy,
  • udział w lokalnych i globalnych projektach płacowych,
  • rozliczanie Zakładowego Funduszu Świadczeń Socjalnych.

Idealny kandydat powinien posiadać:
  • doświadczenie w pracy na podobnym stanowisku,
  • znajomość polskiego prawa pracy, ubezpieczeń społecznych, przepisów podatkowych
  • komunikatywną znajomość języka angielskiego,
  • bardzo dobrą znajomość programów pakietu MS Office (w tym programu Excel),
  • umiejętności analityczne i komunikacyjne,
  • otwartość na wyjazdy służbowe.

Nasz klient oferuje:
  • stabilne zatrudnienie w oparciu o umowę o pracę,
  • możliwość dalszego rozwoju zawodowego,
  • atrakcyjne wynagrodzenie,
  • dodatkowe benefity.

Co powinieneś zrobić?
Jeśli ta oferta jest idealna dla Ciebie, kliknij ‘Aplikuj’ i prześlij nam swoje aktualne cv. Jeśli ta oferta nie jest dopasowana do Twoich oczekiwań, a poszukujesz obecnie pracy, skontaktuj się z nami.

Prezentacja firmy

Zespół HAYS Office Support specjalizuje się usługach cross-dywizyjnych i ukierunkowany... jest na poszukiwanie pracowników do działów administracji, kandydatów specjalizujących się w zagadnieniach HR, czy też osób do Call Centre/BPO.
W ramach specjalizacji HAYS Office Suport obsługiwane są następujące jednostki: obsługa biura / sekretariat (od stanowisk asystentów i młodszych specjalistów, po stanowiska HR Manager, Office Manager itp.), zasoby ludzkie (HR Direktor, HR Advisor, stanowiska specjalistyczne w działach HR) oraz Contact Cetle/BPO.


At HAYS Office Support our expert consultants provide exceptional cross-divisional service to candidates and clients alike by placing candidates across all levels of administrative, HR and Call Centre/BPO roles. Within this specialism we operate 3 units: Office Support/Secretarial (from office junior and data entry roles up to administration manager, office manager and project management positions), Human Resources (HR Manager and Director roles as well as HR Advisor , Generalist and Specialist jobs), Contact Centre/BPO (from Agent / Advisor level positions in inbound service & sales, inbound or outbound customer service representatives to centre team leader and team manager, as well as call centre trainer and operations director roles).
  Rozwiń

Informacje dodatkowe

Ostatnia aktualizacja:
16/09/2021
Wymiar etatu:
Pełny etat
Rodzaj umowy:
Na czas nieokreślony
Liczba wakatów:
1
Min. doświadczenie:
1 rok
Min. wykształcenie:
Policealne
Branża / kategoria:
Praca HR / Kadry / Rekrutacja , Praca Reklama / Komunikacja , Praca Doradztwo / Konsulting
do góry