Dziękujemy za korzystanie z infoPraca.pl. Data wydruku 21/04/2021.

Opis stanowiska pracy

Specjalista ds. Kadr i Płac
Katowice
NR REF.: 1143834

Dla naszego Klienta, stabilnej i dynamicznie rozwijającej się firmy z branży medycznej z Katowic poszukujemy kandydatów na stanowisko: Specjalista ds. Kadr i Płac.

Osoba na tym stanowisku będzie odpowiedzialna za kompleksowe prowadzenie administracji i dokumentacji kadrowo-płacowej, nadzór nad ewidencją czasu pracy oraz naliczanie wynagrodzeń dla pracowników etatowych oraz umów cywilnoprawnych. Do jej zadań będzie należało również przygotowywanie umów i dokumentów dla pracowników, sporządzanie deklaracji zgłoszeniowych i rozliczeniowych ZUS, sporządzanie sprawozdań i deklaracji do instytucji zewnętrznych (ZUS, GUS, PFRON) , a także sporządzanie raportów i zestawień na potrzeby spółki.

Idealny kandydat powinien posiadać minimum 3 letnie doświadczenie w pracy na podobnym stanowisku (w podmiotach zatrudniających powyżej 100 osób), znajomość zasad naliczania wynagrodzeń, przepisów Prawa Pracy, Ubezpieczeń Społecznych oraz przepisów podatkowych. Ponadto kandydat powinien posiadać praktyczną znajomość pakietu MS Office, dobrą organizację pracy własnej oraz umiejętność ustalania priorytetów. Mile widziana znajomość programu ERP Optima.

Nasz klient oferuje stabilne zatrudnienie w oparciu o umowę o pracę, możliwość dalszego rozwoju zawodowego i podnoszenia swoich kompetencji, a także dużą samodzielność w wykonywaniu obowiązków.

Co powinieneś zrobić?
Jeśli ta oferta jest idealna dla Ciebie, kliknij ‘Aplikuj’ i prześlij nam swoje aktualne cv.
Jeśli ta oferta nie jest dopasowana do Twoich oczekiwań, a poszukujesz obecnie pracy, skontaktuj się z nami.

Prezentacja firmy

Zespół HAYS Office Support specjalizuje się usługach cross-dywizyjnych i ukierunkowany... jest na poszukiwanie pracowników do działów administracji, kandydatów specjalizujących się w zagadnieniach HR, czy też osób do Call Centre/BPO.
W ramach specjalizacji HAYS Office Suport obsługiwane są następujące jednostki: obsługa biura / sekretariat (od stanowisk asystentów i młodszych specjalistów, po stanowiska HR Manager, Office Manager itp.), zasoby ludzkie (HR Direktor, HR Advisor, stanowiska specjalistyczne w działach HR) oraz Contact Cetle/BPO.


At HAYS Office Support our expert consultants provide exceptional cross-divisional service to candidates and clients alike by placing candidates across all levels of administrative, HR and Call Centre/BPO roles. Within this specialism we operate 3 units: Office Support/Secretarial (from office junior and data entry roles up to administration manager, office manager and project management positions), Human Resources (HR Manager and Director roles as well as HR Advisor , Generalist and Specialist jobs), Contact Centre/BPO (from Agent / Advisor level positions in inbound service & sales, inbound or outbound customer service representatives to centre team leader and team manager, as well as call centre trainer and operations director roles).
  Rozwiń

Informacje dodatkowe

Ostatnia aktualizacja:
17/04/2021
Wymiar etatu:
Pełny etat
Rodzaj umowy:
Na czas nieokreślony
Liczba wakatów:
1
Min. doświadczenie:
1 rok
Min. wykształcenie:
Policealne
Branża / kategoria:
Praca HR / Kadry / Rekrutacja , Praca Reklama / Komunikacja , Praca Doradztwo / Konsulting
do góry