Rodzaj pracy: Obojętne
Rodzaj umowy: Na czas określony
Ilość wakatów: 1
Minimalne doświadczenie: 1 rok
Wykształcenie: Wyższe licencjackie
Branża: Praca HR / Kadry / Rekrutacja
Jesteśmy polską firmą zajmującą się realizacją projektów rekrutacyjnych dla klientów z całej Polski. Codziennie zapewniamy legalną pracę osobom z Polski, Wschodu Europy i Azji. Wyróżnia nas troska o dobro każdego pracownika, dlatego zapewniamy kompleksową opiekę pracownikom tymczasowym, a własnym możliwość rozwoju kompetencji miękkich i specjalistycznych.Dołącz do naszego zespołu kadr i płac.
Do obowiązków specjalisty ds. kadr i płac należeć będzie:
- wprowadzanie i aktualizowanie danych w systemie kadrowo-płacowym,
- sporządzanie zestawień i raportów kadrowo-płacowych związanych z wynagrodzeniem i zatrudnieniem,
- raportowanie do księgowości,
- wsparcie w sporządzaniu deklaracji dla ZUS, US i innych,
- naliczanie wynagrodzeń i przygotowywanie listy płac,
- prowadzenie akt osobowych i obsługa dokumentacji kadrowej,
- terminowe zgłaszanie pracowników/zleceniobiorców do ubezpieczeń.
Oferujemy:
- umowę o pracę na pełen etat od 1.07.2023
- stałe podnoszenie kompetencji zawodowych w zakresie twardego HR (kadry i płace),
- stabilne zatrudnienie w firmie nastawionej na rozwój i współpracę międzynarodową, która działa na rynku od 2016 roku,
- firmowe imprezy integracyjne i pakiet benefitów pozapłacowych,
- dofinansowanie do kart MultiSport, kursów językowych,
- dofinansowanie do pakietu medycznego PZU
- motywację i rozwój zawodowy pracownika przy zastosowaniu wewnętrznego systemu rozmów rozwojowych i ścieżki awansu.
Dodatkowo, podjęcie pracy w naszej firmie ułatwia kompleksowe wdrożenie na stanowisko pracy, jasny podział zadań i obowiązków oraz system
wypracowanych procedur i standardów, a w codziennej pracy będzie towarzyszył Ci sympatyczny zespół specjalistów, który pomoże Ci wejść w nowe obowiązki i rozwijać swoje umiejętności.
Wysokość podstawy Twojego wynagrodzenia zostanie Ci przekazana w trakcie procesu rekrutacyjnego, jednak jesteśmy otwarci na Twoją propozycję. Prosimy dołącz ją do swojej aplikacji.
- wykształcenie średnie lub wyższe
- min 1 rok doświadczenia w pracy w dziale kadr i płac (preferowane w agencji pośrednictwa pracy),
- kwalifikacje zawodowe z zakresu kadr i płac,
- znajomość obsługi pakietu Office w zakresie Word i Excel.
Na tym stanowisku niezbędnymi cechami są:
- odpowiedzialność,
- skrupulatność i dokładność,
- zaangażowanie i samodzielność,
- dobra organizacja pracy.
Dodatkowym atutem będzie znajomość programu Comarch Optima oraz Płatnika.
Przesyłając aplikację pamiętaj o przesłaniu CV (możesz to zrobić w 3 kroku formularza). Aktualne CV jest niezbędne do wzięcia udziału w
rekrutacji.