Dziękujemy za korzystanie z infoPraca.pl. Data wydruku 28/09/2021.

Specjalista ds. Kadr i Płac z j. Angielskim

Wroclaw, dolnośląskie

Hays Office

Opis stanowiska pracy

Specjalista ds. Kadr i Płac z j. Angielskim
Wroclaw
NR REF.: 1151878

Dla naszego klienta, korporacji z branży finansowo-ubezpieczeniowej poszukujemy kandydata/tki na stanowisko Specjalisty ds. Kadr i Płac z j. Angielskim.

W nowej roli będziesz częścią zespołu kadrowo-płacowego, zlokalizowanego zarówno we Wrocławiu, jak i poza Polską. Do Twoich zadań będzie należeć: pomoc w przygotowaniu list płac, zarządzanie administracją płacową, obliczenia wynagrodzeń dla pracowników, czynności rozliczeniowe, wsparcie i pomoc HR Business Partnerom i Managerom, odpowiadania na zapytania pracowników związane z działem kadr i płac, a także przeprowadzanie audytów w zależności od zaistniałej potrzeby.

 Poszukujemy kandydata posiadającego biegłą znajomość języka angielskiego, doświadczenie w dziale kadr i płac, a także posiadającego umiejętności organizacyjne ustalania i planowania pracy. Wymagana jest również znajomość MS Office i MS Excel.

 Oferujemy pierwszą umowę o pracę na okres 6 miesięcy, pakiet benefitów, możliwość pracy zdalnej, biuro zlokalizowane w centrum miasta, pracę w zespole międzynarodowym, wynagrodzenie uzależnione od posiadanego doświadczenia

Prezentacja firmy

Zespół HAYS Office Support specjalizuje się usługach cross-dywizyjnych i ukierunkowany... jest na poszukiwanie pracowników do działów administracji, kandydatów specjalizujących się w zagadnieniach HR, czy też osób do Call Centre/BPO.
W ramach specjalizacji HAYS Office Suport obsługiwane są następujące jednostki: obsługa biura / sekretariat (od stanowisk asystentów i młodszych specjalistów, po stanowiska HR Manager, Office Manager itp.), zasoby ludzkie (HR Direktor, HR Advisor, stanowiska specjalistyczne w działach HR) oraz Contact Cetle/BPO.


At HAYS Office Support our expert consultants provide exceptional cross-divisional service to candidates and clients alike by placing candidates across all levels of administrative, HR and Call Centre/BPO roles. Within this specialism we operate 3 units: Office Support/Secretarial (from office junior and data entry roles up to administration manager, office manager and project management positions), Human Resources (HR Manager and Director roles as well as HR Advisor , Generalist and Specialist jobs), Contact Centre/BPO (from Agent / Advisor level positions in inbound service & sales, inbound or outbound customer service representatives to centre team leader and team manager, as well as call centre trainer and operations director roles).
  Rozwiń

Informacje dodatkowe

Ostatnia aktualizacja:
31/07/2021
Wymiar etatu:
Pełny etat
Rodzaj umowy:
Na czas określony
Liczba wakatów:
1
Min. doświadczenie:
1 rok
Min. wykształcenie:
Policealne
Branża / kategoria:
Praca HR / Kadry / Rekrutacja , Praca Reklama / Komunikacja , Praca Doradztwo / Konsulting
do góry