Opis stanowiska pracy

  • sporządzanie dokumentacji kadrowej i prowadzenie akt osobowych pracowników
  • naliczanie wynagrodzeń i sporządzanie list płac
  • systematyczne rozliczanie czasu pracy, absencji chorobowych i urlopów
  • sporządzanie i rozliczanie deklaracji oraz sprawozdań do ZUS, GUS, US i PFRON
  • tworzenie regulaminów, zarządzeń oraz wdrażanie procedur kadrowo – płacowych
  • sporządzanie deklaracji i informacji rocznych dla pracowników
  • sporządzanie raportów dotyczących stanu zatrudnienia i wynagrodzeń
  • księgowanie wynagrodzeń i kontrola kont
  • wystawianie faktur zaliczkowych, korygujących i walutowych
  • sporządzanie i weryfikacja należności oraz rejestrów VAT
  • archiwizacja dokumentacji kadrowo - płacowej

Wymagania

  • min. 3- letnie doświadczenie w pracy na samodzielnym stanowisku w dziale kadr i płac
  • bardzo dobra znajomość przepisów prawa pracy, podatkowych oraz ubezpieczeniowych
  • dobra znajomość programów kadrowo-płacowych, finansowo-księgowych oraz programu Płatnik
  • umiejętność organizacji pracy własnej
  • wysoka kultura osobista i zdolności interpersonalne
  • samodzielność, skrupulatność i rzetelność w wykonywaniu obowiązków służbowych

 

Oferujemy:

  • interesującą i odpowiedzialną pracę w dynamicznie rozwijającej się firmie
  • możliwość dalszego rozwoju i podnoszenia kwalifikacji
  • przyjazną atmosferę w pracy

Prezentacja firmy

Cream Profesjonalne Technologie Spożywcze od kilkunastu lat wyznacza tre... Rozwiń

Dodatkowe informacje

Ostatnia aktualizacja:
25/06/2017
Wymiar etatu:
Pełny etat
Rodzaj umowy:
Na czas nieokreślony
Liczba wakatów:
1
Min. doświadczenie:
Od 3 do 5 lat
Min. wykształcenie:
Wyższe licencjackie
Branża / kategoria:
Praca HR / Kadry / Rekrutacja, Praca Audyt / księgowość / kontrola skarbowa, Praca Administracja / Sekretariat, Praca Administracja biurowa

Czy chcesz otrzymywać oferty pracy na podobne stanowiska?

Utwórz powiadomienie e-mail
Zapisz mnie

Zapisani kandydaci otrzymują informacje jako pierwsi.

Podziel się ze znajomymi