Dziękujemy za korzystanie z infoPraca.pl. Data wydruku 20/04/2019.

Specjalista ds. kadr / Administrator HR

Gdańsk, pomorskie

Hays Office

Opis stanowiska pracy

Specjalista ds. kadr / Administrator HR
Gdańsk
NR REF.: 1120742

O Ricoh
Ricoh powstało w 1936 roku. Firma oferuje urządzenia do druku biurowego i produkcyjnego, systemy zarządzania dokumentami, systemy do wideokomunikacji, tablice interaktywne, projektory, usługi IT oraz aparaty fotograficzne.

Twoją rolą będzie

  • Zapewnienie pracownikom wsparcia w sprawach administracyjnych zatrudnienia
  • Sporządzanie wszelkiej dokumentacji kadrowej w zakresie nawiązywania, trwania i rozwiązywania stosunku pracy
  • Bieżąca aktualizacja danych pracowniczych w systemach kadrowo-płacowych np. iPeople, Lotus, Success Factors, ADP Payroll i Excel.
  • Prowadzenie ewidencji czasu pracy
  • Przygotowywanie i wydawanie skierowań na badania lekarskie
  • Sporządzanie raportów kadrowych
  • Bieżące monitorowanie zmian w obowiązujących przepisach prawnych i ich interpretacja dla potrzeb firmy
  • Współpraca z zespołem rekrutacyjnym

Nasze podstawowe oczekiwania
  • Min. 3 lata doświadczenia na podobnym stanowisku
  • Znajomość polskiego prawa pracy oraz ogólnie obowiązujących praktyk dotyczących zasobów ludzkich i kadr
  • Doświadczenie w pracy z systemami kadrowymi oraz Excelem
  • Umiejętność pracy w zespole oraz zdolność do szybkiego budowania wiarygodności i zaufania
  • Gotowość do pracy w dynamicznym środowisku oraz wielozadaniowość

W zamian za Twoje zaangażowanie oferujemy:
  • Pracę w dynamicznie rozwijającym się centrum, w środowisku międzynarodowym
  • Stabilne zatrudnienie, umowę o pracę na czas nieokreślony
  • Elastyczne godziny pracy
  • Możliwość skorzystania z naszych benefitów takich jak prywatna opieka medyczna w Luxmed, karta Multi Sport, ubezpieczenie na życie.

Prezentacja firmy

Zespół HAYS Office Support specjalizuje się usługach cross-dywizyjnych i ukierunkowany... jest na poszukiwanie pracowników do działów administracji, kandydatów specjalizujących się w zagadnieniach HR, czy też osób do Call Centre/BPO.
W ramach specjalizacji HAYS Office Suport obsługiwane są następujące jednostki: obsługa biura / sekretariat (od stanowisk asystentów i młodszych specjalistów, po stanowiska HR Manager, Office Manager itp.), zasoby ludzkie (HR Direktor, HR Advisor, stanowiska specjalistyczne w działach HR) oraz Contact Cetle/BPO.


At HAYS Office Support our expert consultants provide exceptional cross-divisional service to candidates and clients alike by placing candidates across all levels of administrative, HR and Call Centre/BPO roles. Within this specialism we operate 3 units: Office Support/Secretarial (from office junior and data entry roles up to administration manager, office manager and project management positions), Human Resources (HR Manager and Director roles as well as HR Advisor , Generalist and Specialist jobs), Contact Centre/BPO (from Agent / Advisor level positions in inbound service & sales, inbound or outbound customer service representatives to centre team leader and team manager, as well as call centre trainer and operations director roles).
  Rozwiń

Informacje dodatkowe

Ostatnia aktualizacja:
09/04/2019
Wymiar etatu:
Pełny etat
Rodzaj umowy:
Na czas nieokreślony
Liczba wakatów:
1
Min. doświadczenie:
1 rok
Min. wykształcenie:
Policealne
Branża / kategoria:
Praca HR / Kadry / Rekrutacja
do góry