Numer oferty: StPr/25/2778
Zapoznaj się z naszą ofertą i dołącz do Łódzkiej Specjalnej Strefy Ekonomicznej. Jesteśmy liderem wśród stref ze względu na świetną lokalizację, ulgi podatkowe, bogate tradycje przemysłowe, daleko idącą pomoc merytoryczną we wdrażaniu procesu inwestycyjnego, innowacjom i kompleksowym usługom wsparcia biznesu. W związku z rozwojem poszukujemy osoby do Departamentu Inwestycji i Gospodarowania Mieniem.
Twój zakres obowiązków:
- Administrowanie zasobami infrastruktury technicznej oraz obiektami Spółki (między innym sieć elektryczna, sieć wodno-kanalizacyjna, deszczowa wraz z urządzeniami),
- Opracowywanie umów, zapytań ofertowych i informacji dla instytucji zewnętrznych zgodnie z wymaganiami w zakresie realizacji inwestycji według wewnętrznych procedur
- organizacja i prowadzenie przetargów na wybór projektantów, wykonawców, konsultantów według wewnętrznych procedur
- współpraca z projektantami w tracie opracowywania projektów, proponowanie rozwiązań wpływających na optymalizację kosztów i standard budynku
- Przygotowanie i realizacja zadań związanych z wykonywaniem przeglądów, remontów, serwisów urządzeń w obiektach nalężących do ŁSSE
- prowadzenie dokumentacji w zakresie infrastruktury technicznej
- Tworzenie harmonogramów planowanych zadań inwestycyjnych
- Weryfikowanie faktur pod względem formalnym i ich rozliczanie z najemcami za dostawy energii elektrycznej
- Nadzór nad pracą firm podwykonawczych (projektowe i wykonawcze) pod kątem stopnia realizacji prowadzonych zadań inwestycyjnych wraz z identyfikowaniem oraz rozwiązywaniem ewentualnych problemów
- Bieżące rozliczanie zadań eksploatacyjnych i inwestycyjnych, w tym wykonywanie protokołów odbioru według wewnętrznych procedur ŁSSE
- Udział w spotkaniach informacyjno-technicznych, konsultacjach społecznych, radach technicznych
- Prowadzenie cyfrowych książek obiektów budowlanych
- Tworzenie raportów związanych z funkcjonowaniem i realizacją zadań inwestycyjnych i eksploatacyjnych
- Reprezentowanie Łódzkiej Specjalnej Strefy Ekonomicznej w kontaktach z instytucjami i urzędami samorządu terytorialnego w zakresie uzyskania decyzji administracyjnych niezbędnych do realizacji inwestycji i eksploatacji.
Języki:
Wykształcenie:
Pozostałe wymagania:
Miejsce pracy: Ks. Biskupa Tymienieckiego 22G, 90-349 Łódź, powiat: m. Łódź, woj: łódzkie
Rodzaj umowy: Umowa o pracę na okres próbny
Staż pracy: lata: 3
Wymagane dokumenty: Uprzejmie informujemy, iż skontaktujemy się z wybranymi kandydatami.Prosimy o umieszczenie w CV następującej klauzuli:Wyrażam zgodę na przetwarzanie, przez Łódzką Specjalną Strefę Ekonomiczną S.A. z siedzibą w Łodzi ul. Ks. Bp. W. Tymienieckiego 22G, moich danych osobowych dla potrzeb niezbędnych do realizacji procesu rekrutacji (zgodnie z ustawą z dnia 10 maja 2018 roku o ochronie danych osobowych (Dz. Ustaw z 2018, poz. 1000) oraz zgodnie z Rozporządzeniem Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (RODO)).
Sposób aplikowania: bezpośrednio do pracodawcy
Kliknij przycisk Aplikuj, aby poznać szczegóły oferty
źródło oferty: CBOP
Czy chcesz otrzymywać oferty pracy na podobne stanowiska?
Utwórz powiadomienie e-mailZapisani kandydaci otrzymują informacje jako pierwsi.