Dla naszego klienta – dynamicznie rozwijającej się firmy informatycznej, w związku z intensywnym rozwojem, poszukujemy osoby na stanowisko:
Specjalista ds. Helpdesk
Miejsce pracy: MysłowiceOsoba zatrudniona na tym stanowisku będzie odpowiedzialna za:
- Udzielanie wsparcia serwisowego Klientom firmy, w zakresie wdrożenia systemu ERP (moduł finansowo-księgowy i kadrowo-płacowy),
- Obsługę zgłoszeń serwisowych,
- Naprawę błędów oraz testowanie zmian w oprogramowaniu,
- Udział w migracji danych,
- Bieżącą współpracę z działem sprzedaży i ciągłe doskonalenie swojej wiedzy oraz umiejętności merytorycznych.
Od kandydatów na to stanowisko oczekujemy:
- Doświadczenia lub wykształcenia w obszarze rachunkowości lub kadr i płac.
- Postawy pro klienckiej – zorientowania na potrzeby i problemy klientów,
- Motywacji do rozwoju zawodowego w obszarze wdrożeń systemu ERP,
- Doświadczenia na analogicznym stanowisku – co będzie dodatkowym atutem,
- Praktycznej znajomości Excela,
- Komunikatywności oraz umiejętności pracy w zespole,
- Czynnego prawa jazdy kat. B i gotowości do obywania podróży po Polsce,
- Podstawowej znajomości zagadnień relacyjnych baz danych – co będzie dodatkowym atutem.
Pracodawca oferuje:
- Zatrudnienie na podstawie umowy o pracę w pełnym wymiarze czasu pracy w firmie o mocnej pozycji na rynku,
- Możliwość częściowej pracy zdalnej,
- Wynagrodzenie podstawowe wraz z jasno określonym systemem premiowym,
- Dodatkowe benefity: dofinansowanie zajęć sportowych oraz prywatna opieka medyczna,
- Możliwość zdobycia cennego doświadczenia oraz praktycznych umiejętności w rozwojowej branży,
- Przejrzysty system rozwoju kariery,
- Przyjazną atmosferę pracy w firmie oferujące stabilne, długofalowe zatrudnienie.