Wyobraź sobie możliwe benefity pracownicze…. Karta MultiSport, obiady w pracy, świeże owoce w biurze, tańsze bilety to kina, opieka medyczna, nauka języków obcych, dofinansowanie do studiów, krótsze piątki… i do tego całkiem przyzwoite wynagrodzenie! Na tym stanowisku wszystko jest możliwe!
Zakres obowiązków:
• Rekomendowanie klientom nowych benefitów pozapłacowych dla pracowników
• Kontakt telefoniczny oraz spotkania osobiste z Klientami biznesowymi
• Przygotowywanie ofert dostosowanych do wymagań klientów
• Negocjowanie warunków współpracy i umów handlowych
• Monitorowanie działań konkurencji
Od kandydatów oczekujemy:
• Doświadczenia w sprzedaży B2B
• Nastawienie partnerskie, dążenie do budowania relacji z klientami
• Znajomość technik sprzedaży i negocjacji
• Umiejętności planowania pracy własnej, sumienności i zaangażowania
Oferujemy:
• Atrakcyjne wynagrodzenie złożone z podstawy + prowizji
• Stabilne zatrudnienie w oparciu o umowę o pracę
• Bogaty pakiet benefitów socjalnych, w tym m. in. prywatna opieka medyczne, karta Multisport, kursy językowe i wiele innych
• Pracę w firmie będącej liderem w swojej branży oraz możliwość rozwoju zawodowego w strukturach firmy
Prosimy o dopisanie klauzuli: "Zgadzam się na wykorzystanie przez firmę HRO Personnel Sp. z o.o. z siedzibą w Warszawie, ul. Puławska 182, danych osobowych w celu pośrednictwa pracy (posiadania i przetwarzania przekazanych danych osobowych oraz ich udostępniania klientom w ramach prowadzonych projektów rekrutacyjnych) zgodnie z obowiązującą Ustawą o Ochronie Danych Osobowych (Dz.U.2002 r. Nr 101 poz. 926) aż do momentu pisemnego wycofania zgody. Potwierdzam, że zostałem poinformowany o prawach do zmiany, dostępu i ochrony tych danych".