Opis stanowiska pracy

Numer oferty: StPr/25/2132


Obowiązki:

Zakres zadań wykonywanych na stanowisku:
1. Organizuje i nadzoruje właściwe zabezpieczenie obiektu i prace remontowe w placówce:
- planuje wykonanie potrzebnych remontów w placówce, usuwanie awarii,
- zabezpiecza ich realizację,
- sporządza sprawozdawczość w tym zakresie (prowadzenie rejestrów i ksiąg obiektu), książek
kontroli i przeglądów.
2. Zapewnia sprawność techniczną i eksploatacyjną budynków V LO im. Zbigniewa Herberta
w Słupsku, dróg wewnętrznych oraz urządzeń technicznych:
- dba o sprawność i terminowość okresowych drzwi antywłamaniowych, przeglądów p/poż.,
odgromowej, elektrycznej, wod-kan., grzewczej, instalacji fotowoltaicznej, innej,
- organizuje konserwację i naprawy urządzeń i sprzętu będącego na wyposażeniu placówki
oraz dokonuje wymiany materiałów eksploatacyjnych urządzeń,
- prowadzenie spraw związanych z dostawą usług, w tym telekomunikacyjnych,
energetycznych, spraw związanych z odbiorem i wywozem odpadów i nieczystości (umowy,
rejestry, rozliczenia, monitoring).
3. Prowadzi nadzór nad majątkiem szkoły oraz ponosi odpowiedzialność za ewidencję majątku.
4. Sporządza wszelkie umowy i aneksy na zakup usług, materiałów i wyposażenia oraz umowy
dotyczące wynajmów pomieszczeń szkoły. Rozlicza miesięcznie osoby i firmy wynajmujące
pomieszczenia szkoły i przekazuje dokumenty do wystawienia faktur, do SCUW.
5. Przygotowuje dane do projektu budżetu placówki odnośnie wydatków rzeczowych placówki:
- na zakup energii,
- materiałów i wyposażenia,
- usług pozostałych,
- innych opłat oraz odnośnie płac pracowników obsługowych.
3
6. Określa zaangażowanie środków.
7. Nadzoruje utrzymanie czystości we wszystkich pomieszczeniach na terenie jednostki.
8. Kieruje z upoważnienia dyrektora zespołem pracowników obsługi: woźnymi, sprzątaczkami,
konserwatorem.
9. Organizuje pracę w placówce w/w pracowników, określa zadania (zakresy czynności),
odpowiedzialność, uprawnienia, prowadzi instruktaż stanowiskowy i przedstawia dokumenty
do akceptacji dyrektorowi.
10. Opracowuje miesięczne harmonogramy pracy pracowników obsługi i administracji.
11. Stwarza odpowiednie warunku pracy oraz zapewnia bezpieczne i higieniczne warunki pracy
dla pracowników i nauki dla uczniów.
12. Nadzoruje realizację zadań z zakresu obrony cywilnej oraz prowadzi dokumentację w tym zakresie.
13. Organizuje i kontroluje na bieżąco zgodność zabezpieczenia budynku z obowiązującymi w tym
zakresie przepisami bhp, p.poż. oraz prowadzi dokumentację w tym zakresie.
14. Wprowadza na bieżąco niezbędne dane do SIO (systemu informacji oświatowej) wydatków
budżetowych dotyczące budynków, sprzętu oraz majątku, prowadzenie własnych akt i śledzenie
obowiązujących uregulowań prawnych dotyczących własnego zakresu działania. Przygotowuje
dokumentację i realizuje zakupy zgodnie z przepisami ustawy Prawo zamówień publicznych.
15. Nadzoruje bieżące prowadzenie ewidencji majątku, dokonuje przyjęć na stan, przesunięć
oraz kasacji majątku ruchomego szkoły, dokonuje bieżących zakupów zgodnie z normami przydziału
oraz zapotrzebowaniem (np. środków czystości, tonerów i innych). Planuje ewidencję przydziału
odzieży i obuwia ochrony indywidualnej.
16. Prowadzenie rejestrów w zakresie wypadków i współpraca z pracownikiem ds. BHP i SIP.
17. Nadzoruje zabezpieczenie budynku przed wejściem nieuprawnionych osób postronnych
do budynków szkoły.
18. Nadzór nad szafkami dla uczniów przydzielanie, wydawanie kluczy oraz rozliczanie uczniów
i pracowników (tzw. obiegówki).
19. Organizowanie zaopatrzenia w druki, materiały biurowe, pieczęcie, artykuły papiernicze szkoły,
sprzętu (komputerowego, mebli, pomocy dydaktycznych i innych). Zatwierdzanie pod względem
merytorycznym, gospodarności i legalności oraz trybu zamówienie publicznego wszelkich faktur
i rachunków wystawianych na szkołę.
20. Prowadzenie rekrutacji pracowników przygotowywanie dokumentacji do powołania komisji
rekrutacyjnej, zbieranie ofert.
4
21. Współpraca z organem prowadzącym szkołę oraz SCUW w sprawach dotyczących własnego
zakresu działania.
22. Zastępowanie specjalisty ds. szkolnych w czasie jego nieobecności tj. prowadzenie pilnych spraw
bieżących należących do jego obowiązków.
23. Prowadzi rejestr umów i faktur na stronie BIP.
24. Sporządza sprawozdania w zakresie zamówień publicznych, ochrony środowiska, GUS,
z działalności placówki, efektywności energetycznej oraz ankiet i innych.
25. Zakup i ewidencja legitymacji służbowych nauczycieli.
26. W przypadkach uzasadnionych potrzebami służbowymi wykonuje polecenia przełożonego,
które nie są wyszczególnione w niniejszym zakresie obowiązków a wiążą się z rodzajem wykonywanej
pracy jeżeli nie są sprzeczne z przepisami praw pracy lub umową o pracę.
Okres zatrudnienia: od 22.12.2025 na czas określony
(6 m-cy) z możliwością przedłużenia na czas nieokreślony.



Wymagania:

Wymagania konieczne:

Wykształcenie:

  • średnie ogólnokształcące
  • wyższe (w tym licencjat)

Pozostałe wymagania:

  • 1. Wymagania niezbędne:a. obywatelstwo polskie lub obywatelstwo Unii Europejskiej lub obywatelstwo innych państw,którym na podstawie umów międzynarodowych lub przepisów prawa wspólnotowegoprzysługuje prawo podjęcia zatrudnienia na terytorium Rzeczpospolitej Polskiej,b. pełna zdolność do czynności prawnych oraz korzystanie z pełni praw publicznych,c. wykształcenie: średnie ze stażem pracy minimum 3 lata lub wyższe ze stażem pracy minimum1 rok, w zakresie prawa pracy, ekonomii i administracji,d. znajomość zagadnień związanych z ustawą o pracownikach samorządowych, prawieoświatowym, Kartą Nauczyciela, Kodeksem Pracy,e. kandydat nie może być skazany prawomocnym wyrokiem sądu za umyślne przestępstwościgane z oskarżenia publicznego lub umyślne przestępstwo skarbowe oraz powinien cieszyć sięnieposzlakowaną opinią,f. pracownik samorządowy zatrudniony na powyższym stanowisku nie może wykonywaćdodatkowych zajęć pozostających w sprzeczności lub związanych z zajęciami, które wykonujew ramach obowiązków służbowych, wywołujących uzasadnione podejrzenie o stronniczośćlub interesowność,g. posiada stan zdrowia pozwalający na zatrudnienie na danym stanowisku,h. dla osoby nieposiadającej obywatelstwa polskiego - znajomość języka polskiego potwierdzonadokumentem określonym w załączniku Nr 2 do rozporządzenia Prezesa Rady Ministrów z dnia16 grudnia 2009 r. w sprawie sposobu przeprowadzania postępowania kwalifikacyjnegow służbie cywilnej.2. Wymagania dodatkowe:1. mile widziane doświadczenie w pracy w administracji publicznej (szczególnie w jednostkachsamorządu terytorialnego),2. mile widziane doświadczenie przy obsłudze sekretariatu,3. obsługa komputera w środowisku Windows, pakietu Microsoft Office, obsługa urządzeń biurowychi programów komputerowych wykorzystywanych w szkołach, znajomość obiegu i rejestracjidokumentów, w tym angażowania środków finansowych oraz opisywania dokumentów,4. umiejętność pracy w zespole, komunikatywność, kulturalna obsługa interesantów,5. umiejętność stosowania i interpretacji przepisów oraz instrukcji w sprawie organizacji i zakresudziałania archiwów zakładowych, znajomość ustawy o dostępie do informacji publicznej,6. samodzielność, dokładność, terminowość, rzetelność, dobra organizacja pracy,7. zdolności interpersonalne: komunikatywność, umiejętność argumentowania, umiejętność pracyw zespole, odporność na stres, odpowiedzialność, zaangażowanie, dyspozycyjność, umiejętność pracypod presją czasu, bardzo dobra organizacja pracy własnej.


Miejsce pracy: Deotymy 15a, 76-200 Słupsk, powiat: m. Słupsk, woj: pomorskie

Rodzaj umowy: Umowa o pracę na czas określony

Wymagane dokumenty: życiorys (CV) z dokładnym opisem przebiegu pracy zawodowej wraz z opisem swoichosiągnięć i sukcesów w pracy,b. list motywacyjny z własnoręcznym podpisem,c. dokumenty poświadczające wykształcenie (kserokopie dyplomów lub zaświadczeń o stanieodbytych studiów, poświadczone za zgodność z oryginałem) oraz oświadczenie o stanie zdrowiai braku przeciwwskazań do zatrudnienia na stanowisku specjalisty ds. gospodarczych.d. kserokopie świadectw pracy,5e. kwestionariusz osoby ubiegającej się o zatrudnienie opatrzony własnoręcznym podpisem,f. inne dokumenty poświadczające dodatkowe kwalifikacje i umiejętności (kserokopiezaświadczeń o ukończonych kursach, szkoleniach, referencje i inne),g. oświadczenia: oświadczenie o posiadanym obywatelstwie; o pełnej zdolności do czynnościprawnych; o korzystaniu z pełni praw publicznych; o nieskazaniu prawomocnym wyrokiemsądu za umyślne przestępstwo ścigane z oskarżenia publicznego lub umyślne przestępstwoskarbowe; o zapoznaniu się z informacją o przetwarzaniu danych osobowych (RODO)oraz wyrażeniu zgody na przetwarzanie danych osobowych dla potrzeb rekrutacji;h. kandydat, który zamierza skorzystać z uprawnienia, o którym mowa w art. 13a ust. 2, ustawyz dnia 21 listopada 2008 r. o pracownikach samorządowych obowiązany do złożeniawraz z dokumentami kopii dokumentu potwierdzającego niepełnosprawność.6. Termin i miejsce składania dokumentów:Wymagane dokumenty aplikacyjne z dopiskiem: Nabór na wolne stanowisko specjalistyds. gospodarczych należy składać w formie pisemnej w siedzibie V Liceum Ogólnokształcącegoim. Zbigniewa Herberta w Słupsku przy ul. Deotymy 15 a, 76-200 Słupsk lub przesłać pocztąna adres: V Liceum Ogólnokształcące im. Zbigniewa Herberta ul. Deotymy 15 a, 76-200 Słupsk,w terminie do dnia 4 grudnia 2025 roku, do godz. 15.00. Wymagane dokumenty aplikacyjne:list motywacyjny oraz CV powinny być podpisane i opatrzone klauzulą: Wyrażam zgodęna przetwarzanie moich danych osobowych w zakresie niezbędnym do przeprowadzenianaboru.O zachowaniu terminu decyduje data wpływu oferty do V Liceum Ogólnokształcącego im. ZbigniewaHerberta w Słupsku lub data złożenia w V Liceum Ogólnokształcącym im. Zbigniewa Herbertaw Słupsku. Informacja o wyniku naboru będzie umieszczana na stronie internetowej V LiceumOgólnokształcącego im. Zbigniewa Herberta w Słupsku, Biuletynu Informacji Publicznej UrzęduMiejskiego w Słupsku. Dokumenty kandydata wybranego w naborze i zatrudnionego w V LiceumOgólnokształcącym im. Zbigniewa Herberta w Słupsku zostaną dołączone do jego akt osobowych.Dokumenty pozostałych kandydatów nie będą odsyłane, natomiast będą one przechowywane przezokres jednego roku w V Liceum Ogólnokształcącym im. Zbigniewa Herberta w Słupsku.W okresie tym kandydaci będą mogli dokonywać odbioru swoich dokumentów. Z RegulaminemNaboru można się zapoznać na stronie www.5lo.slupsk.pl. Dodatkowe informacje można uzyskaćpod numerem telefonu: 598******. Kandydaci spełniający wymagania formalne i dopuszczenido II etapu naboru zostaną o tym powiadomieni telefonicznie wraz z podaniem terminu rozmowykwalifikacyjnej. Informacja o wyniku naboru, podana będzie niezwłocznie po przeprowadzonymnaborze i umieszczona na stronie BIP Urzędu Miejskiego w Słupsku, na stronie internetowej V Liceum6Ogólnokształcącego im. Zbigniewa Herberta w Słupsku.7. Informacje dodatkowe:1. W przypadku przedstawienia przez kandydata dokumentów w języku obcym, należy dołączyć ichtłumaczenie na język polski dokonane bezpośrednio przez kandydata, biuro tłumaczeńlub tłumacza przysięgłego.2. Przez złożenie dokumentów uczestnik naboru wyraża zgodę na poddanie się procedurze konkursowej.3. Na podstawie art. 13 ust.1 i 2 Rozporządzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/678z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danychosobowych i w sprawie swobodnego przepływu tych danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE(ogólne rozporządzenie o ochronie danych osobowych) zwanego dalej Rozporządzeniem, informuję,iż:1) Administratorem Pani/Pana danych osobowych kandydatów do pracy przetwarzanych w V LiceumOgólnokształcącym im. Zbigniewa Herberta w Słupsku jest dyrektor szkoły.2) Inspektorem ochrony danych osobowych jest Jarosław Mielnik.3) Kontakt do administratora: 5lo@5lo.slupsk.pl4) Kontakt do inspektora: iod@radcamielnik.pl5) Pani/Pana dane osobowe przetwarzane będą w celu:a) realizacji procedury rekrutacji w ramach niniejszego naboru:1. na podstawie Kodeksu pracy oraz ustawy o pracownikach samorządowych w zw. z art. 6 ust. 1lit. c ogólnego rozporządzenia o ochronie danych osobowych - w ramach realizacji obowiązkuprawnego ciążącego na administratorze danych oraz w zakresie danych o niepełnosprawnościw zw. z art. 9 ust. 2 lit. b ww. rozporządzenia - w ramach wykonywania szczególnych prawprzez Panią/Pana dotyczących pierwszeństwa zatrudnienia na stanowisku urzędniczym, z wyłączeniemkierowniczych stanowisk urzędniczych,2. na podstawie wyrażonej przez Panią/Pana zgody zgodnie z art. 6 ust. 1 lit. a ogólnego rozporządzeniao ochronie danych osobowych w zakresie w jakim podanie danych jest dobrowolne. Dobrowolnepodanie w składanej ofercie danych niewymaganych przepisami prawa jest traktowane jak wyrażeniezgody na ich przetwarzanie. W odniesieniu do takich informacji przysługuje Pani/Panu prawocofnięcia zgody. Zgodę można cofnąć drogą, którą została wyrażona,3. przetwarzanie szczególnej kategorii danych osobowych odbywa się na podstawie art. 9 ust. 2pkt b RODO, gdyż jest niezbędne do wypełnienia obowiązków i wykonania szczególnych prawprzez administratora lub osobę, której dane dotyczą w dziedzinie prawa pracy, zabezpieczeniaspołecznego i ochrony socjalnej.b) archiwizacji na podstawie: przepisów prawa, w tym rozporządzenia w sprawie instrukcjikancelaryjnej, jednolitych rzeczowych wykazów akt oraz instrukcji w sprawie organizacji i zakresu7działania archiwów zakładowych w zw. z art. 6 ust. 1 lit. c ogólnego rozporządzenia o ochronie danychosobowych w ramach realizacji obowiązku prawnego ciążącego na administratorze danych.6) Pani/Pana dane osobowe nie będą przekazywane do państwa trzeciego i organizacjimiędzynarodowej.7) Pani/Pana dane osobowe nie będą przekazywane innym odbiorcom.8) Pani/Pana dane osobowe będą przetwarzane:a) przez okres 5 lat kalendarzowych od dnia 1 stycznia następnego roku po ostatecznym zakończeniuprocedury naboru,b) w przypadku danych podanych dobrowolnie do czasu wycofania zgody, lecz nie dłużej niż przezokres wskazany powyżej.9) Nieodebrane przez Panią/Pana osobiście dokumenty aplikacyjne (oferta pracy) zostaną komisyjniezniszczone w terminie:a) jednego miesiąca od dnia ogłoszenia wyniku naboru w przypadku niezakwalifikowania sięPani/Pana do kolejnych etapów oraz niewskazania Pani/Pana kandydatury w protokole naboru,b) trzech miesięcy od dnia nawiązania stosunku pracy z osobą wyłonioną w drodze naboru w przypadku wskazania Pani/Pana kandydatury w protokole na drugim bądź kolejnym miejscu.10) Posiada Pani/Pan prawo żądania dostępu do treści swoich danych, ich sprostowania, usunięcia lubograniczenia przetwarzania.11) Posiada Pan/Pani prawo wniesienia skargi do organu nadzorczego, gdy uzna Pani/Pan,że przetwarzanie danych osobowych Pani/Pana dotyczące narusza przepisy ogólnego rozporządzeniaParlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 o ochronie danych osobowychz dnia 27 kwietnia 2016 r. zgodnie z art. 77.12) Obowiązek podania przez Pana/Panią danych osobowych wynika z przepisów prawa,w szczególności wskazanych w pkt 3, z wyjątkiem danych osobowych, które zostały podanedobrowolnie. Konsekwencją niepodania danych osobowych (będących wymogiem ustawowym) będziebrak możliwości wzięcia udziału w procedurze rekrutacji.13) Podane przez Pana/Panią dane osobowe nie będą wykorzystywane do zautomatyzowanegopodejmowania decyzji, w tym profilowania, o którym mowa w art. 22.

Sposób aplikowania: bezpośrednio do pracodawcy


Kliknij przycisk Aplikuj, aby poznać szczegóły oferty

Prezentacja firmy

źródło oferty: CBOP

Dodatkowe informacje

Ostatnia aktualizacja:
26/11/2025
Wymiar etatu:
Pełny etat
Rodzaj umowy:
Na czas określony
Liczba wakatów:
1
Min. doświadczenie:
Bez doświadczenia
Min. wykształcenie:
Bez wykształcenia
Branża / kategoria:
Praca Administracja biurowa, Praca Administracja Publiczna, Praca Administracja / Sekretariat

Więcej ofert pracy od tego pracodawcy

Czy chcesz otrzymywać oferty pracy na podobne stanowiska?

Utwórz powiadomienie e-mail
Zapisz mnie

Zapisani kandydaci otrzymują informacje jako pierwsi.

Podziel się ze znajomymi