#

SPECJALISTA DS. FUNDUSZY UNIJNYCH

Budoserwis Z.U.H Sp. z o.o.

Chorzów, śląskie

Opis stanowiska pracy

BUDOSERWIS Z.U.H. Sp. z o.o. od ponad 30 lat istnieje na rynku ogólnopolskim świadcząc usługi inwestycyjno - remontowe oraz konsultingowe. Poszukujemy kandydata na stanowisko:

SPECJALISTA DS. FUNDUSZY UNIJNYCH

 

Zadania

  • przygotowanie wniosków o płatność/wprowadzenie zmian, harmonogramów płatności,
  • organizacja i nadzór nad prawidłowym rozliczaniem projektów współfinansowanych ze środków UE w oparciu o obowiązujące przepisy prawa, wytyczne, interpretacje oraz dokumentację dotyczącą projektów,
  • uczestniczenie w przygotowywaniu informacji, sprawozdań i raportów z przebiegu i realizacji projektów,
  • przeprowadzanie procedur wyboru Wykonawców, zgodnie z zasadą konkurencyjności oraz innymi obowiązującymi wymogami,
  • monitoring wskaźników, harmonogramu i budżetu projektów,
  • opisywanie dokumentów finansowych pod kątem ich kwalifikowalności i zgodności z projektem,
  • współpraca z Instytucjami nadzorującymi prawidłową realizację projektów UE oraz obsługa systemu SL 2014,
  • przygotowanie dokumentacji oraz udział w kontrolach i audytach projektów,
  • bieżąca obsługa administracyjna projektów, prowadzenie dokumentacji związanej z realizacją i rozliczeniem projektów,
  • wsparcie zespołów projektowych oraz administracji w zakresie warunków realizacji projektów,
  • nadzór nad prawidłowym przepływem informacji,
  • wsparcie przygotowywaniu dokumentacji aplikacyjnej – wniosków o dofinansowanie, zgodnie z wytycznymi i wymogami konkursowymi oraz jej weryfikacja pod względem formalnym

 

Oczekiwania

  • co najmniej 3 lata doświadczenia w rozliczaniu projektów współfinansowanych ze środków UE,
  • wiedza specjalistyczna w zakresie rozliczania i prowadzenia projektów współfinansowanych z UE,
  • wykształcenie wyższe,
  • samodzielność w działaniu,
  • wysoki poziom zaangażowania w powierzone obowiązki,
  • dobra organizacja pracy,
  • dokładność, terminowość i rzetelność w przygotowywaniu dokumentacji,
  • umiejętność pozyskiwania informacji i inicjatywa w proponowaniu nieszablonowych rozwiązań,
  • umiejętność analitycznego myślenia,
  • umiejętność pracy w zespole,
  • Dobra znajomość MS OFFICE.

 

Oferujemy

  • przyjazne i wspierające środowisko pracy,
  • zatrudnienie w oparciu o umowę o pracę,
  • możliwość rozwoju i podnoszenia swoich kwalifikacji zawodowych, również w innych obszarach tj. analizy ekonomiczno- finansowe.
  • dofinansowanie do szkoleń oraz kursów.

Prezentacja firmy

Spółka Budoserwis jest prężnie działającym ośrodkiem konsultingowym oraz... Rozwiń

Dodatkowe informacje

Ostatnia aktualizacja:
07/05/2020
Wymiar etatu:
Pełny etat
Rodzaj umowy:
Na czas nieokreślony
Liczba wakatów:
1
Min. doświadczenie:
Od 3 do 5 lat
Min. wykształcenie:
Wyższe licencjackie
Branża / kategoria:
Praca Administracja / Sekretariat, Praca Administracja biurowa, Praca Biuro / Dokumentacja, Praca Finanse

Czy chcesz otrzymywać oferty pracy na podobne stanowiska?

Utwórz powiadomienie e-mail
Zapisz mnie

Zapisani kandydaci otrzymują informacje jako pierwsi.

Podziel się ze znajomymi