Opis stanowiska pracy
Numer oferty: StPr/25/1306
Obowiązki:
szczegóły oferty: http://profilaktyka.i-sisco.pl/dokumenty,5_38
1) dokonywanie wstępnej kontroli kompletności i rzetelności dokumentów dotyczących operacji gospodarczych i finansowych;
2) wprowadzanie dokumentów do systemu finansowo-księgowego wg zatwierdzonego planu kont dla Ośrodka oraz wymogów klasyfikacji budżetowej;
3) dekretowanie deklaracji podatkowych, deklaracji ZUS, dowodów księgowych oraz pozostałych operacji księgowych;
4) prowadzenie i uzgadnianie księgi środków trwałych;
5) prowadzenie spraw dotyczących zamówień publicznych;
6) dokonywanie zakupów na potrzeby Ośrodka;
7) prowadzenie rejestru umów zawieranych przez Ośrodek;
8) sporządzanie miesięcznych i kwartalnych sprawozdań;
9) sporządzanie rocznych sprawozdań o środkach trwałych;
10) sporządzanie miesięcznych rozliczeń posiłków dzieci w świetlicach socjoterapeutycznych;
11) prowadzenie prac związanych z przyjęciem, przechowywaniem i zabezpieczeniem dokumentów w składnicy akt;
12) koordynowanie dostępności architektonicznej w budynkach Ośrodka dla osób ze szczególnymi potrzebami;
13) zastępstwo pracownika ds. kadr i płac w czasie jego nieobecności.
Wymagania:
Wymagania pożądane:
Wykształcenie:
- wyższe (w tym licencjat)
- średnie zawodowe
Pozostałe wymagania:
- szczegóły oferty: http://profilaktyka.i-sisco.pl/dokumenty,5_38Wymagania niezbędne (konieczne do podjęcia pracy):1) wykształcenie wyższe lub średnie;2) udokumentowany co najmniej 3-letni staż pracy, w tym co najmniej 2-letni staż pracy w księgowości;3) obywatelstwo polskie, z zastrzeżeniem, że osoba nieposiadająca obywatelstwa polskiego może zostać zatrudniona na ww. stanowisku, jeżeli posiada znajomość języka polskiego potwierdzoną dokumentem określonym w przepisach o służbie cywilnej;4) pełna zdolność do czynności prawnych oraz korzystanie z pełni praw publicznych;5) brak skazania prawomocnym wyrokiem sądu za umyślne przestępstwo ścigane z oskarżenia publicznego lub umyślne przestępstwo skarbowe;6) kwalifikacje zawodowe wymagane do wykonywania pracy na stanowisku specjalisty ds. finansowo-księgowych, zamówień publicznych i zaopatrzenia;7) nieposzlakowana opinia;8) znajomość następujących aktów prawnych: ustawy z dnia 8 marca 1990 r. o samorządzie gminnym, ustawy z dnia 21 listopada 2008 r. o pracownikach samorządowych, ustawy z dnia 14 czerwca 1960 r. Kodeks postępowania administracyjnego, ustawy z dnia 29 września 1994 r. o rachunkowości, rozporządzenia Ministra Rozwoju i Finansów z dnia 13 września 2017 r. w sprawie rachunkowości oraz planów kont dla budżetu państwa, budżetów jednostek samorządu terytorialnego, jednostek budżetowych, samorządowych zakładów budżetowych, państwowych funduszy celowych oraz państwowych jednostek budżetowych mających siedzibę poza granicami Rzeczypospolitej Polskiej, rozporządzenia Ministra Finansów z dnia 2 marca 2010 r. w sprawie szczegółowej klasyfikacji dochodów, wydatków, przychodów i rozchodów oraz środków pochodzących ze źródeł zagranicznych, ustawy z dnia 11 września 2019 r. Prawo zamówień publicznych, ustawy z dnia 27 sierpnia 2009 r. o finansach publicznych, rozporządzenia Rady Ministrów z dnia 3 października 2016 r. w sprawie Klasyfikacji Środków Trwałych (KŚT), ustawy z dnia 4 marca 1994 r. o zakładowym funduszu świadczeń socjalnych, rozporządzenia Ministra Pracy i Polityki Społecznej z dnia 29 stycznia 2013 r. w sprawie należności przysługujących pracownikowi zatrudnionemu w państwowej lub samorządowej jednostce sfery budżetowej z tytułu podróży służbowej, ustawy z dnia 26 października 1982 r. o wychowaniu w trzeźwości i przeciwdziałaniu alkoholizmowi, ustawy z dnia 29 lipca 2005 r. o przeciwdziałaniu narkomanii, ustawy z dnia 9 czerwca 2011 r. o wspieraniu rodziny i systemie pieczy zastępczej, ustawy z dnia 10 maja 2018 r. o ochronie danych osobowych;9) umiejętność obsługi pakietu Office oraz urządzeń biurowych;10) predyspozycje osobowościowe: odpowiedzialność, rzetelność, dobra organizacja pracy, komunikatywność, umiejętność pracy w zespole, kultura osobista, wymagania dodatkowe (pozwalające na opymalne wykonywanie zadań):1) prawo jazdy kat. B2) doświadczenie zawodowe w wykonywaniu podobnych zadań w samorządowej jednostce budżetowej.
Miejsce pracy: Toruńska 26, 88-100 Inowrocław, powiat: inowrocławski, woj: kujawsko-pomorskie
Rodzaj umowy: Umowa o pracę na czas określony
Wymagane dokumenty: szczegóły ogłoszenia: http://profilaktyka.i-sisco.pl/dokumenty,5_38Dokumenty aplikacyjne proszę składać osobiście ul. Toruńska 26, 88-100 Inowrocła
Sposób aplikowania: bezpośrednio do pracodawcy
Adres www: www.opirpu.pl
Kliknij przycisk Aplikuj, aby poznać szczegóły oferty
Prezentacja firmy
źródło oferty: CBOP
Dodatkowe informacje
- Ostatnia aktualizacja:
- 14/07/2025
- Wymiar etatu:
- Pełny etat
- Rodzaj umowy:
- Na czas określony
- Liczba wakatów:
- 1
- Min. doświadczenie:
- Bez doświadczenia
- Min. wykształcenie:
- Bez wykształcenia
- Branża / kategoria:
- Praca Finanse, Praca Ubezpieczenia