Dziękujemy za korzystanie z infoPraca.pl. Data wydruku 16/01/2022.

Opis stanowiska pracy

Specjalista ds. facility management
Poznan
NR REF.: 1154890

Dla naszego Klienta- znanej sieci sklepów, poszukujemy osoby na stanowisko Specjalisty ds. facility managementu.

Do zakresu obowiązków osoby na tym stanowisku będzie należało:

-Dbanie o bezpieczeństwo ludzi, mienie pracodawcy oraz zapewnienie ciągłości pracy obiektów pracodawcy zgodnie z celem ich działania, poprzez zapewnienie właściwego stanu technicznego obiektów wraz z ich wyposażeniem
-Wsparcie w zapewnianiu wspomaganych systemowo procedur w ramach realizacji napraw, konserwacji i pozostałych działań FM dla wszystkich obsługiwanych nieruchomości
-Negocjowanie i obsługa umów z usługodawcami w ramach FM (zarządzanie umowami)
-Uwzględnianie przy wykonywaniu obowiązków optymalizacji kosztów zakupu towarów i usług, zapewnienia odpowiedniej ich jakości oraz optymalizacji procesów organizacyjnych i współpracy z podmiotami zewnętrznymi
-W porozumieniu z przełożonym nadzorowanie realizacji założeń kosztowych w wyznaczonych obszarach, w tym bieżąca kontrola realizacji planów kosztowych i wskaźników, oraz tworzenie raportów dotyczących planowanych redukcji kosztów


Pracodawca oferuje atrakcyjne warunki zatrudnienia w oparciu o umowę o pracę.Dodatkowo pracownik otrzymuje kartę Multisport, prywatną opiekę medyczną, dofinansowanie nauki języków oraz bony na zakupy w ramach sklepów sieci. 

Prezentacja firmy

Nasza dywizja ukierunkowana jest na poszukiwanie pracowników będących fachowcami w... budownictwie i nieruchomościach. W sektorze budowlanym znajdziemy dla Państwa najlepszych specjalistów z dziedziny: architektury, projektowania, budownictwa lądowego i wodnego, doradztwa inżynieryjnego, energetyki, inżynierii środowiska, nafty i gazu, produkcji oraz dystrybucji materiałów budowlanych.
Natomiast na rynku nieruchomości prowadzimy rekrutację w sektorze usług deweloperskich i doradczych. Poszukujemy najlepszych kandydatów na specjalistów od wyceny, sprzedaży, leasingu i zarządzania nieruchomościami.
Jesteśmy jednostką najdłużej działającą na polu rekrutacji w sektorze budownictwa i nieruchomości w Polsce. Możemy pochwalić się sukcesami w realizacji różnorodnych projektów w wąsko wyspecjalizowanych obszarach. N asi Klienci mogą liczyć na sprawne działania rekrutacyjne oraz fachowe doradztwo.
Obszerna baza kandydatów oraz bogata sieć kontaktów z najlepszymi specjalistami pozwalają nam prowadzić rekrutację nawet z dnia na dzień.
Dywizja HAYS Construction & Property to zespół doświadczonych konsultantów, dla których najważniejsza jest dobra komunikacja z Klientem i skuteczność działań.
FINDING THE PEOPLE WHO MAKE A DIFFERENCE
  Rozwiń

Informacje dodatkowe

Ostatnia aktualizacja:
15/01/2022
Wymiar etatu:
Pełny etat
Rodzaj umowy:
Na czas nieokreślony
Liczba wakatów:
1
Min. doświadczenie:
1 rok
Min. wykształcenie:
Policealne
Branża / kategoria:
Praca Nieruchomości - pośrednictwo, wycena , Praca Sprzedaż - Account Management , Praca Budownictwo / Praca na budowie
do góry