Numer oferty: StPr/25/0427
1. Realizacja wypłat świadczeń dla bezrobotnych i poszukujących pracy, w tym w szczególności:
- Sporządzanie list wypłat,
- Układanie harmonogramu wypłat w porozumieniu z innymi komórkami, w szczególności komórką finansowo-księgową i koordynatorem projektów EFS+,
- generowanie i sprawdzanie list wypłat zasiłków dla bezrobotnych oraz świadczeń wypłacanych z Funduszu Pracy, EFS+ i innych źródeł finansowych,
- generowanie korekcyjnych list wypłat oraz korekt indywidualnych i ich rozliczanie oraz przekazywanie informacji do odpowiednich stanowisk, w tym komórki finansowo-księgowej
i pracownika ds. korygowania dokumentów rozliczeniowych ZUS,
- rozliczanie list wypłat,
- wykonanie opisów list wypłat,
- przygotowanie listy niepobranych świadczeń,
- sprawdzanie list wypłat pod względem merytorycznym, tj. zgodności wydruków z danymi świadczeniobiorcy, zawartymi w bazie danych,
- prowadzenie spraw związanych z refundacją kosztów dojazdów,
- przyjmowanie wniosków wraz z załącznikami,
- przygotowywanie list wypłat i ich rozliczanie.
2. Realizacja zadań wynikających dla PUP z ustawy o świadczeniach opieki zdrowotnej finansowanych ze środków publicznych oraz systemie ubezpieczeń społecznych.
3. Współpraca z organami rentowymi, urzędami skarbowymi oraz innymi organami i instytucjami, w sprawach bezrobotnych i poszukujących pracy.
4. Przyjmowanie, sprawdzanie pod względem merytorycznym oraz przekazywanie wniosków
o refundację kosztów przejazdu do komórki finansowej w celu dokonania refundacji.
5. Sporządzanie sprawozdań z wykonywanych zadań.
6. Rejestrowanie zgłaszających się bezrobotnych i poszukujących pracy.
7. Obsługa bezrobotnych z prawem/ bez prawa do zasiłku.
8. Wyrejestrowywanie bezrobotnych i poszukujących pracy.
9. Upowszechnianie informacji o usługach urzędu.
10. Wydawanie zaświadczeń na żądanie bezrobotnego.
11. Udzielanie uprawnionym instytucjom informacji o zarejestrowanych osobach.
12. Prowadzenie postępowań, wydawanie decyzji, postanowień oraz zaświadczeń w trybie przepisów o postępowaniu administracyjnym.
13. Prowadzenie postępowań oraz wydawanie decyzji administracyjnych w granicach określonych w upoważnieniach.
Umiejętności i uprawnienia:
Wykształcenie:
Wykształcenie:
Pozostałe wymagania:
Miejsce pracy: Rynek Stary 50/55, 08-500 Ryki, powiat: rycki, woj: lubelskie
Rodzaj umowy: Umowa o pracę na okres próbny
Staż pracy: lata: 2
Wymagane dokumenty: 1) CV i list motywacyjny opatrzone podpisem kandydata;2) kwestionariusz osobowy dla osób ubiegających się o zatrudnienie według załączonego wzoru3) kserokopie dokumentów potwierdzających wykształcenie i kwalifikacje zawodowe;4) kserokopie dokumentów potwierdzających posiadanie innych umiejętności (zaświadczeń o ukończonych kursach, szkoleniach);5) oświadczenie kandydata, że posiada pełną zdolność do czynności prawnych oraz korzysta z pełni praw publicznych oświadczenie stanowi załącznik do ogłoszenia;6) oświadczenie kandydata, że nie był skazany prawomocnym wyrokiem sąduza umyślne przestępstwo lub umyślne przestępstwo skarbowe oświadczenie stanowi załącznik do ogłoszenia;7) oświadczenie kandydata o wyrażeniu zgody na przetwarzanie danych osobowych zawartych w ofercie pracy dla potrzeb niezbędnych do realizacji procesu oświadczenie stanowi załącznik do ogłoszenia;8) oświadczenie kandydata o wyrażeniu zgody na zniszczenie dokumentów aplikacyjnych oświadczenie stanowi załącznik do ogłoszenia;9) klauzulę informacyjną dla kandydatów do pracy w Powiatowym Urzędzie Pracy w Rykach, która stanowi załącznik do ogłoszenia;10) kserokopia dokumentu potwierdzającego niepełnosprawność - w przypadku kandydatów, którzy zamierzają skorzystać z pierwszeństwa w zatrudnieniu w przypadku, gdy znajdą się w gronie najlepszych kandydatów*.
Sposób aplikowania: bezpośrednio do pracodawcy
Kliknij przycisk Aplikuj, aby poznać szczegóły oferty
źródło oferty: CBOP
Czy chcesz otrzymywać oferty pracy na podobne stanowiska?
Utwórz powiadomienie e-mailZapisani kandydaci otrzymują informacje jako pierwsi.