Opis stanowiska pracy

Numer oferty: StPr/25/0660


Obowiązki:

1. Rejestracja osób bezrobotnych i poszukujących pracy oraz orzekanie o uznaniu lub odmowie uznania danej osoby za bezrobotną lub poszukującą pracy.
2. Przyjmowanie informacji o przyczynie pozbawienia statusu bezrobotnego lub poszukującego pracy oraz orzekanie o utracie statusu bezrobotnego/i prawa do zasiłku lub poszukującego pracy.
3. Prowadzenie postępowań administracyjnych, w tym: przyjmowanie informacji
o przyczynie wszczęcia postępowania administracyjnego, zbieranie dowodów mających wpływ na wynik rozpatrywanej sprawy i wydawanie decyzji administracyjnych.
4. Wydawanie zaświadczeń z tytułu bezrobocia o okresach rejestracji i pobierania świadczeń, wysokości pobranych świadczeń i zgłoszeniu do ubezpieczenia zdrowotnego.
5. Przyjmowanie i załatwianie korespondencji zgodnie z instrukcją kancelaryjno archiwalną.
6. Koordynacja systemów zabezpieczenia społecznego, tj. kompletowanie i przekazywanie do Wojewódzkiego Urzędu Pracy wniosków o przyznanie prawa do zasiłku dla bezrobotnych po pracy za granicą/transfer zasiłku z UE do Polski.
7. Współpraca z innymi stanowiskami i komórkami.
8. Wykonywanie innych dodatkowych zadań zleconych przez bezpośredniego przełożonego lub przełożonego wyższego szczebla.



Wymagania:

Wymagania konieczne:

Wykształcenie:

  • wyższe (w tym licencjat)

Pozostałe wymagania:

  • 1. Wymagania niezbędne:1) posiadanie pełnej zdolności do czynności prawnych oraz korzystanie z pełni praw publicznych,2) niekaralność za umyślne przestępstwo ścigane z oskarżenia publicznego lub umyślne przestępstwo skarbowe,3) nieposzlakowana opinia,4) posiadanie obywatelstwa polskiego,5) znajomość przepisów ustawy z dnia 20 marca 2025 o rynku pracy i służbach zatrudnienia (tj. Dz. U. 2025 poz. 620)6) znajomość przepisów Kodeksu Postępowania Administracyjnego (tj. Dz. U. 2024, poz. 572), 7) znajomość obsługi komputera (Word, Excel),8) posiadanie wykształcenia wyższego z rocznym stażem pracy.2. Wymagania dodatkowe:1) mile widziane wykształcenie wyższe o kierunku administracja,2) komunikatywność,3) dobra komunikacja werbalna i pisemna,4) umiejętność pracy w zespole,5) umiejętność sprawnej organizacji pracy,6) dokładność, sumienność, dyspozycyjność,7) umiejętność radzenia sobie ze stresem.


Miejsce pracy: Dębowa 8, 11-100 Lidzbark Warmiński, powiat: lidzbarski, woj: warmińsko-mazurskie

Rodzaj umowy: Umowa o pracę na czas określony

Staż pracy: lata: 1

Wymagane dokumenty: 1. List motywacyjny podpisany własnoręcznie.2. Życiorys (CV) ze wskazaniem danych kontaktowych podpisany własnoręcznie.3. Kserokopie świadectw pracy lub innych dokumentów potwierdzających staż pracy.4. Kserokopie dyplomów i świadectw potwierdzających wykształcenie.5. Kserokopie zaświadczeń o ukończonych kursach i szkoleniach, jeżeli dotyczy.6. Oświadczenie o braku przeciwwskazań zdrowotnych do pracy na stanowisku Specjalista ds. ewidencji i świadczeń podpisane własnoręcznie. 7. Oświadczenie o niekaralności za umyślne przestępstwo ścigane z oskarżenia publicznego lub umyślne przestępstwo skarbowe podpisane własnoręcznie. Po przejściu wszystkich etapów konkursu (przed zatrudnieniem) należy przedłożyć zaświadczenie z Krajowego Rejestru Karnego.8. Oświadczenie o posiadaniu pełnej zdolności do czynności prawnych oraz o korzystaniu z pełni praw publicznych podpisane własnoręcznie.9. Oświadczenie o posiadaniu obywatelstwa polskiego podpisane własnoręcznie.10. Oświadczenie o wyrażeniu zgody na przetwarzanie danych osobowych na potrzeby procesu rekrutacji podpisane własnoręcznie.11. Dokumenty wymienione w punktach 3,4 i 5 winny być potwierdzone za zgodność z oryginałem przez kandydata poprzez opatrzenie każdej strony kopii klauzulą za zgodność z oryginałem, aktualną datą oraz własnoręcznym podpisem.Wymagane dokumenty aplikacyjne należy składać lub przesyłać w zamkniętych kopertach z podanym adresem zwrotnym i dopiskiem: Oferta na stanowisko: Specjalista ds. ewidencji i świadczeń w terminie do dnia 13.10.2025 r. do godziny 15:00 do sekretariatu Powiatowego Urzędu Pracy w Lidzbarku Warmińskim, ul. Dębowa 8, 11-100 Lidzbark Warmiński.

Sposób aplikowania: bezpośrednio do pracodawcy


Kliknij przycisk Aplikuj, aby poznać szczegóły oferty

Prezentacja firmy

źródło oferty: CBOP

Dodatkowe informacje

Ostatnia aktualizacja:
28/10/2025
Wymiar etatu:
Pełny etat
Rodzaj umowy:
Na czas określony
Liczba wakatów:
1
Min. doświadczenie:
Bez doświadczenia
Min. wykształcenie:
Bez wykształcenia
Branża / kategoria:
Praca Administracja biurowa, Praca Administracja Publiczna, Praca Administracja / Sekretariat

Więcej ofert pracy od tego pracodawcy

Czy chcesz otrzymywać oferty pracy na podobne stanowiska?

Utwórz powiadomienie e-mail
Zapisz mnie

Zapisani kandydaci otrzymują informacje jako pierwsi.

Podziel się ze znajomymi