Dziękujemy za korzystanie z infoPraca.pl. Data wydruku 10/04/2020.

Opis stanowiska pracy

Pracując na stanowisku Specjalisty ds. E-commerce będziesz odpowiedzialny/a za wsparcie klientów związane z obsługą sklepu internetowego na platformie Shoper poprzez kontakt telefoniczny oraz mailowy w tym:

● budowanie długoterminowych, dobrych relacji z bieżącymi/nowymi Klientami

● prowadzenie rozmów wychodzących- badanie potrzeb klientów, kontakt z potencjalnymi klientami zakładającymi 14 dniowe wersje demonstracyjne sklepu, by pomóc w jak najlepszym poznaniu możliwości oprogramowania Shoper

● prowadzenie rozmów przychodzących- bieżące wsparcie związane z obsługą, konfiguracją sklepów

● kompleksową obsługę Klienta m.in. przygotowywanie ofert, wystawianie faktur, przeprowadzanie audytów

● dosprzedaż usług dodatkowych bieżącym Klientom takich jak: domeny, certyfikaty SSL, grafika

● współpracę z innymi działami Firmy: IT, Marketing, QA, PR oraz Shoper Premium

● pomoc techniczną w podstawowej konfiguracji sklepów internetowych na platformie Shoper

 

 

 

 

 

 

Wymagania

Czego od Ciebie oczekujemy? :

● min. rocznego doświadczenia w obsłudze klienta, najlepiej w branży e-commerce

● umiejętności prowadzenia skutecznej komunikacji (telefon, mail)

● umiejętność organizacji pracy

● ogólnej znajomości produktów i usług SaaS w branży e-commerce,

● chęci uczenia się oraz szybkiego przyswajania zdobytej wiedzy

● determinacji w dążeniu do realizacji wyznaczonych celów

● wysokiej kultury osobistej

● umiejętności negocjacyjnych

 

Oferujemy:

● umowę o pracę

● udział w wewnętrznych i zewnętrznych projektach edukacyjnych, konferencjach, szkoleniach poszerzających horyzonty i wiedzę.

● onboarding- pełne wsparcie i wdrożenie na stanowisko

● godziny pracy 08.00-16.00 oraz 10-18.00,

● benefity: pakiet medyczny, program Multisport, imprezy integracyjne, bezpłatny angielski, konsola PS4 Pro,piłkarzyki, kawa, owoce, szeroki wybór herbat, gorąca czekolada, 4 rodzaje mleka

● bezpłatny parking dla pracowników

 

 

Prezentacja firmy

O nas: DreamCommerce SA to największy dostawca oprogramowania do prowadzenia sklepu... internetowego w Polsce – działamy na rynku e-commerce od 2005 roku, a naszym flagowym produktem jest platforma sklepów Shoper, pozwalających na swobodną i profesjonalną sprzedaż online.
Z naszego oprogramowania korzysta ponad 13 tys. e-biznesów, prowadzonych przez małych, średnich, jak i dużych przedsiębiorców, którzy stawiają na nowoczesny handel i technologie.
Jeśli też jesteś pasjonatą e-handlu i nowych technologii, uwielbiasz wyzwania i chcesz mieć realny wpływ na rozwój najbardziej dynamicznej branży na świecie – dołącz do nas!
  Rozwiń

Informacje dodatkowe

Ostatnia aktualizacja:
07/04/2020
Wymiar etatu:
Pełny etat
Rodzaj umowy:
Na czas określony
Liczba wakatów:
1
Min. doświadczenie:
1 rok
Min. wykształcenie:
Średnie ogólnokształcące
Branża / kategoria:
Praca Call Center / Telemarketing , Praca IT - Sprzedaż , Praca Internet / e-commerce
do góry