Subskrypcja powiadomień powiodła się. Będziesz jednym z pierwszych, którzy dowiedzą się o podobnych zleceniach. Zawsze możesz zmienić wyrażone uprawnienia w ustawieniach przeglądarki.
Specjalista ds. digital, podlegając bezpośrednio Kierownikowi Działu Komunikacji Marketingowej będzie odpowiedzialny przede wszystkim za wdrażanie i koordynowanie projektów i narzędzi digital w obszarze marketingu.
Główne obowiązki:
Realizacja działań SEM i SEO,
Projektowanie, wdrażanie i analizowanie działań marketing automation,
Integracja i wykorzystanie narzędzi digital z różnych działów w działaniach marketingowych (CRM, ecommerce),
Analiza i weryfikacja user experience, customer journey w serwisach korporacyjnych,
Analityka działań digital z wykorzystaniem narzędzi Hotjar, Talkwalker, Google Analytics i innych,
Zarządzanie bazami danych klientów w systemach marketingowych,
Zarządzanie aplikacjami mobilnym dla różnych grup klientów – tworzenie, rozbudowa i analiza,
Planowanie i wdrażanie działań komunikacyjnych poprzez narzędzia digital,
Budowa, zarządzanie i optymalizacja treści serwisów,
Poszukiwanie nowych rozwiązań i działań marketingowych w sieci oraz wdrażanie najlepszych praktyk,
Współpraca z agencjami marketingowymi oraz reklamowymi przy realizacji powierzonych zadań.
Od Kandydatów oczekujemy:
Wykształcenia wyższego - preferowany kierunek: marketing, ekonomia lub informatyka
Dobrej znajomość języka angielskiego,
Znajomości narzędzi analitycznych, takich jak np. Google Analytics,
Doświadczenia w prowadzeniu kampanii online (w tym SEM oraz SEO),
Doświadczenia w prowadzeniu projektów marketingowych,
Kreatywności, samodzielności, zaangażowania i odpowiedzialności.
Oferujemy:
Stabilne zatrudnienie oraz możliwość rozwoju w międzynarodowej firmie,
Udział w dużych międzynarodowych projektach,
Duży zakres samodzielności i odpowiedzialności,
Atrakcyjny pakiet dodatkowych benefitów.
Osoby zainteresowane prosimy o przesłanie CV i listu motywacyjnego.
Uprzejmie informujemy, że odpowiemy tylko na wybrane aplikacje.
Czy chcesz otrzymywać oferty pracy na podobne stanowiska?