Opracowywanie i realizacja działań marketingowych
Realizacja strategii komunikacji marketingowej,
Przygotowywanie i aktualizacja treści oraz materiałów na potrzeby komunikacji online
Poszukiwanie nowych wartościowych kanałów komunikacji,
Dbanie o pozytywny wizerunek firmy i marki
Ścisła współpraca z działem sprzedaży w zakresie wsparcia ich aktywności
Analizowanie konkurencji, trendów rynkowych i branżowych.
Minimum 2-letnie doświadczenie w samodzielnych projektach digitalowych, w tym: prowadzenie strony internetowej, w tworzeniu kontentu na platformach internetowych
Doświadczenie w pracy z social media (Facebook, Instagram)
Wykształcenie wyższe; preferowane kierunki/specjalizacje: marketing, zarządzanie i pokrewne.
Zmysł estetyczny oraz dbałość o szczegóły
Lekkie pióro, umiejętność i zamiłowanie do pisania.
Inicjatywa i proaktywność w działaniach
Zdolności analityczne i umiejętność logicznego myślenia, w szczególności w obszarze mediów digitalowych.
Bardzo dobra znajomość języka angielskiego, pakietu MS Office i Google Analytics.
Orientacja na stały rozwój i realizację celów
Lider rynku, ogólnopolski dystrybutor artykułów biurowych i szkolnych, a... Rozwiń
Czy chcesz otrzymywać oferty pracy na podobne stanowiska?
Utwórz powiadomienie e-mailZapisani kandydaci otrzymują informacje jako pierwsi.