
Aktualnie dla jednego z naszych Klientów, międzynarodowej firmy z branży FMCG poszukujemy ambitnej i kreatywnej osoby na stanowisko:
Specjalista ds. Digital MarketinguMiejsce pracy: Poznań
Zadania:
- Koordynacja obecności marki na platformach własnych retailerów
- Koordynacja kampanii pro-sprzedażowych marki w kanale digital
- Współpraca z zespołem KAM w zakresie poszukiwania nowych rozwiązań w w/w obszarach
- Współpraca z zespołem marketingu w w/w zakresie
- Opracowywanie raportów i analiz efektywności
Oczekiwania:
- Min. 2 letnie doświadczenie zawodowe w obszarze marketingu, trade marketingu, digitalu w branży FMCG
- Wykształcenie wyższe, mile widziane (marketing i zarządzanie)
- Umiejętność analizy danych i wyciągania wniosków
- Znajomość rynku mediowego (formatów, modeli zakupów, dostawców)
- Znajomość podstaw HTML, Google Adwords, Google Analytics mile widziana
- Relacyjność i umiejętność rozmowy z partnerem handlowym
- Bardzo dobra znajomość excela
Oferta:
- Stabilne zatrudnienie w międzynarodowej firmie
- Możliwość rozwoju w strukturach nowego obszaru jakim jest digital
- Atrakcyjne wynagrodzenie połączone z premią roczną
- Pakiet benefitów
Prosimy o aplikowanie poprzez przycisk znajdujący się po prawej stronie ogłoszenia.