Opis stanowiska pracy
Numer oferty: StPr/25/0570
Obowiązki:
m.in sprawy związane z najem lokali mieszkalnych i użytkowych, prowadzenie rejestru stanowisk garażowych i miejsc parkingowych, prowadzenie ewidencji cłonków spółdzielni i kandydatów, prowadzenie spraw związanych z lokalami mieszkalnymi ( sprzedaż, zamiana, darowizna) , wprowadzanie do bazy danych informacji o uwłaszczeniach oraz tworzenie dokumentacji w tym zakresie.
Wymagania:
Wymagania konieczne:
Wykształcenie:
- średnie zawodowe, kierunek: ekomonia,administracja, zarządzanie nieruchomościami
- wyższe (w tym licencjat), kierunek: ekomonia,administracja, zarządzanie nieruchomościami
Pozostałe wymagania:
- Wykształcenie: min. średnie, mile widziane wyższe z odpowiednim doświadczeniem zawodowymkierunek/specjalność: ekonomia, administracja, zarządzanie nieruchomościami.Doświadczenie zawodowe: min. 1 rokUmiejętności-uprawnienia: Obsługa komputera, znajomość programów biurowych, zdolności komunikacyjne i interpersonalne, wysoka kultura osobista.okres zatrudnienia: docelowo na stałeData rozpoczęcia zatrudnienia: możliwość od 01.12.2025 r.Praca w godzinach: 7:00 - 15:00Miejsce zgłoszenia się kandydata na rozmowe kwalifikacyjną: ul. Niedziałkowskiego 9, Świnoujście
Miejsce pracy: Niedziałkowskiego 9, 72-600 Świnoujście, powiat: m. Świnoujście, woj: zachodniopomorskie
Rodzaj umowy: Umowa o pracę na okres próbny
Staż pracy: lata: 1
Wymagane dokumenty: .
Sposób aplikowania: bezpośrednio do pracodawcy
Kliknij przycisk Aplikuj, aby poznać szczegóły oferty
Prezentacja firmy
źródło oferty: CBOP
Dodatkowe informacje
- Ostatnia aktualizacja:
- 13/11/2025
- Wymiar etatu:
- Pełny etat
- Rodzaj umowy:
- Na okres próbny
- Liczba wakatów:
- 1
- Min. doświadczenie:
- Bez doświadczenia
- Min. wykształcenie:
- Bez wykształcenia
- Branża / kategoria:
- Praca Ochrona