Opis stanowiska pracy
Z miłą chęcią powitamy w naszym zespole Specjalistę ds. BHP.
Do zakresu obowiązków osoby zatrudnionej należeć będzie:
- przeprowadzanie szkoleń wstępnych i okresowych z zakresu BHP,
- prowadzenie zadań służby BHP w firmach zewnętrznych,
- tworzenie dokumentacji powypadkowej, ocen ryzyka zawodowego, instrukcji bezpiecznej i higienicznej pracy dla poszczególnych stanowisk, maszyn i urządzeń,
- opracowywanie programów szkoleń i instruktaży stanowiskowych,
- tworzenie rejestrów czynników szkodliwych, opracowywanie norm przydziału odzieży roboczej, obuwia roboczego i środków ochrony indywidualnej w zakładach pracy,
- kontrola ważności badań lekarskich i szkoleń BHP,
- tworzenie zarządzeń z zakresu BHP,
- prowadzenie konsultacji i doradztwa w dziedzinie BHP i inne.
Wymagania
- studia kierunkowe w dziedzinie BHP z uprawnieniami pedagogicznymi,
- min. dwuletnie doświadczenie w pracy na stanowisku Starszy Inspektor ds. BHP,
- czynne prawo jazdy kat. B,
- znajomość obsługi pakietów biurowych,
- znajomość przepisów Prawa pracy ze szczególnym uwzględnieniem zagadnień dot. BHP i umiejętności wykorzystania wiedzy w praktyce,
- ponadto oczekujemy: wysokiego poziomu kultury osobistej, bardzo dobrych umiejętności komunikacyjnych, dobrej organizacji pracy, samodzielności, zaradności,
- potwierdzone kursy i szkolenia w dziedzinie BHP, PPOŻ. oraz pierwszej pomocy będą dodatkowym atutem.
W zamian oferujemy:
- pracę w prężnie rozwijającej się firmie o zasięgu ogólnopolskim,
- wynagrodzenie adekwatne do kwalifikacji i wykonywanej pracy docelowo z systemem prowizyjnym,
- możliwość rozwoju zawodowego (dodatkowe kursy i szkolenia),
- zdobycie doświadczenia pod okiem certyfikowanych specjalistów,
- narzędzia pracy: samochód, laptop, telefon, materiały do szkoleń,
- docelowo umowę o pracę na czas nieokreślony.
Prezentacja firmy
Centrum BHP i PPOŻ. Sela to instytucja szkoleniowa i lider usług BHP na ...
Centrum BHP i PPOŻ. Sela to instytucja szkoleniowa i lider usług BHP na terenie województwa lubuskiego.
Oferujemy szeroki wachlarz towarów i usług z zakresu bezpieczeństwa i higieny pracy oraz ochrony przeciwpożarowej. Specjalizujemy się w outsourcingu usług BHP na terenie całej Polski.
DLACZEGO WARTO PRACOWAĆ Z NAMI:
- funkcjonujemy od 2005r., stąd mamy bogate doświadczenie, zaufało nam kilka tysięcy przedsiębiorstw,
- mamy wyjątkowy zespół ludzi pracujących z pasją, sercem i zaangażowaniem,
- rozwijamy się dynamicznie, jesteśmy nowocześni, skuteczni i realnie podnosimy standardy BHP I PPOŻ. w firmach,
- tworzymy projekty szyte na miarę - innowacyjne działania na rzecz wzmocnienia kultury bezpieczeństwa, facility safety i inne, będące ewenementem na skalę kraju,
- tworzymy interdyscyplinarny zespół specjalistów zatrudniając: Specjalistów ds. BHP, Inspektorów PPOŻ., Ratowników, Trenerów Biznesu, Prawników i Strażaków.
- jesteśmy firmą pełną inicjatyw społecznych, jesteśmy społecznie odpowiedzialni, edukujemy młodzież, współorganizujemy akcje na rzecz poprawy zdrowia i bezpieczeństwa,
- dbamy o swoich pracowników,
- wciąż się szkolimy, rozwijamy, cenimy dobrą i zdrową atmosferę.
Rozwiń
Dodatkowe informacje
- Ostatnia aktualizacja:
- 18/06/2017
- Wymiar etatu:
- Pełny etat
- Rodzaj umowy:
- Na okres próbny
- Liczba wakatów:
- 1
- Min. doświadczenie:
- 2 lata
- Min. wykształcenie:
- Wyższe inżynierskie
- Premie, dodatki:
- prowizja
- Branża / kategoria:
- Praca BHP / Ochrona środowiska