Zadania:
- Utrzymanie odpowiedniego poziomu bezpieczeństwa i higieny pracy na podległym obszarze poprzez sprawowanie kontroli nad warunkami pracy, skuteczne egzekwowanie przepisów oraz zasad BHP jak również doradztwo w w/w zakresie,
- Koordynowanie działań zmierzających do zmniejszenia ilości wypadków przy pracy po przez ustalanie okoliczności i przyczyn wypadków, opracowanie wniosków wynikających z badania przyczyn i okoliczności wypadków,
- Zapewnienie zgodności wewnętrznych zasad z obowiązującymi przepisami poprzez współdziałanie z instytucjami zewnętrznymi oraz organami wewnętrznymi,
- Prowadzenie szkoleń w dziedzinie BHP,
- Prowadzenie dokumentacji oraz sporządzanie raportów związanych z zagadnieniami BHP i Ochrony Środowiska,
- Prowadzenie dokumentacji z zakresu Gospodarkami Odpadami, karty przekazania i ewidencji odpadów,
- Prowadzenie dokumentacji związanej ze sprawozdawczością środowiskową.
Wymagania i pożądane umiejętności:
- Wykształcenie wyższe kierunkowe lub studia podyplomowe z zarządzania BHP,
- Doświadczenie min. 2 lata na podobnym stanowisku w firmie produkcyjnej,
- Prawo jazdy kat. B (3 dni pracy w Szczecinie, 2 dni w Kostrzynie),
- Dobra znajomość przepisów z obszaru BHP i Ochrony Środowiska,
- Znajomość norm ISO 14001, ISO 9001, PN-N 18001,
- Umiejętność przekazywania wiedzy i pracy w zespole,
- Komunikatywność, systematyczność i dokładność.
Oferujemy:
- Stabilne zatrudnienie w ramach umowy o pracę ( system jednozmianowy),
- Wynagrodzenie z atrakcyjnym systemem premiowym (dodatek urlopowy letni i zimowy, nagroda roczna),
- Atrakcyjne benefity: opieka medyczna, dofinansowanie pakietu rodzinnego, ubezpieczenie na życie, bony na Mikołajki dla dzieci, zapomogi losowe i inne, dofinansowanie do wypoczynku letniego lub zimowego dla dzieci pracowników,
- Realne szanse na rozwój zawodowy, osobisty wraz z rozwojem firmy.
Prosimy o aplikowanie poprzez przycisk znajdujący się po prawej stronie ogłoszenia.