#

Specjalista ds. administracyjnych

Happy Gifts Europe Sp. z o.o.

Bytom, śląskie

Opis stanowiska pracy

 Szukasz możliwości na zdobycie doświadczenia zawodowego?
 Lubisz podejmować wyzwania i szybko się uczysz?
 Potrafisz budować relacje z ludźmi?
 Chcesz pracować w ciekawej branży ?

Jeżeli TAK, to stanowisko w Happy Team jest dla CIEBIE

Aktualnie do naszego zespołu poszukujemy osoby na stanowisko:

Wymagania


Zakres obowiązków:
- Odpowiedzialność merytoryczna za całość spraw administracyjnych Spółki
- Przygotowywanie uchwal, zarządzeń oraz procedur wewnętrznych
- Sporządzanie odpowiednich zestawień, analiz oraz raportów
- Nadzór nad zakupami urządzeń i wyposażenia
- Kierowanie inwentaryzacjami rocznymi stanu zapasów magazynowych
- Odpowiedzialność za zgodność funkcjonowania nieruchomości z przepisami prawa
- Tworzenie planów zarządzania nieruchomościami
- Analiza kosztów i wydatków remontowych
- Tworzenie dokumentacji technicznej

Wymagania:
- Znajomość przepisów o prawie budowlanym
- Doświadczenie w pracy na podobnym stanowisku
- Bardzo dobra organizacja pracy własnej
- Zaangażowanie i chęć do nauki
- Dynamika i inicjatywy w działaniu

Oferujemy:
- Stabilne zatrudnienie w oparciu o umowę o pracę
- Możliwości rozwoju kompetencyjnego
- Pracę w międzynarodowej firmie o ugruntowanej pozycji na światowym rynku
- Udział w wydarzeniach firmowych m.in. spotkania i wyjazdy integracyjne


Administratorem Pani/Pana danych osobowych jest Happy Gifts z siedzibą w Bytomiu przy ulicy Pszczyńskiej 2 (dalej: „Administrator”).
Dane kontaktowe Administratora: +48(32) 289 98 72
Klikając w przycisk „Aplikuj” lub w inny sposób wysyłając zgłoszenie rekrutacyjne do Happy Gifts Sp.z.o.o., zgadzasz się na przetwarzanie przez Pracodawcę Twoich danych osobowych zawartych w zgłoszeniu rekrutacyjnym w celu prowadzenia rekrutacji na stanowisko wskazane w ogłoszeniu.
Jeżeli chcesz, abyśmy zachowali Twoje CV w naszej bazie, umieść dodatkowo w CV następującą zgodę: „Zgadzam się na przetwarzanie przez Happy Gifts Sp.z.o.o. danych osobowych zawartych w moim zgłoszeniu rekrutacyjnym dla celów przyszłych rekrutacji”.
W każdym czasie możesz cofnąć zgodę, kontaktując się z nami pod adresem: 41 - 902 Bytom, ul. Pszczyńska 2.
Twoje dane osobowe wskazane w Kodeksie pracy lub w innych ustawach szczegółowych (według wymogów ogłoszenia), przetwarzamy w oparciu o przepisy prawa i ich podanie jest konieczne do wzięcia udziału w rekrutacji. Pozostałe dane osobowe (np. wizerunek) przetwarzamy na podstawie Twojej dobrowolnej zgody, którą wyraziłaś/eś wysyłając nam swoje zgłoszenie rekrutacyjne i ich podanie nie ma wpływu na możliwość udziału w rekrutacji.
Możemy przetwarzać Twoje dane osobowe zawarte w zgłoszeniu rekrutacyjnym także w celu ustalenia, dochodzenia lub obrony przed roszczeniami, jeżeli roszczenia dotyczą prowadzonej przez nas rekrutacji. W tym celu będziemy przetwarzać Twoje dane osobowe w oparciu o nasz prawnie uzasadniony interes, polegający na ustaleniu, dochodzeniu lub obrony przed roszczeniami w postępowaniu przed sądami lub organami państwowymi.
Masz prawo dostępu do swoich danych, w tym uzyskania ich kopii, sprostowania danych, żądania ich usunięcia, ograniczenia przetwarzania, wniesienia sprzeciwu wobec przetwarzania oraz przeniesienia podanych danych (na których przetwarzanie wyraziłeś zgodę) do innego administratora danych. Masz także prawo do wniesienia skargi do organu nadzorczego (Prezesa Urzędu Ochrony Danych Osobowych lub innego właściwego organu nadzorczego) jeżeli uznasz, że przetwarzanie danych osobowych jest niezgodne z przepisami RODO. Cofnięcie zgody pozostaje bez wpływu na zgodność z prawem przetwarzania, którego dokonano na podstawie zgody przed jej cofnięciem.
Twoje dane osobowe przetwarzamy w celu prowadzenia rekrutacji na stanowisko wskazane w ogłoszeniu przez okres trwania rekrutacji, a gdy wyraziłaś/eś zgodę na udział w przyszłych rekrutacjach przez okres 12 miesięcy. Ponadto Twoje dane osobowe możemy przechowywać dla celów ustalenia, dochodzenia lub obrony przed roszczeniami związanymi z procesem rekrutacji przez okres przedawnienia Pani/Pana roszczeń związanych z przebiegiem procesu rekrutacyjnego.
Twoje dane osobowe możemy przekazać dostawcom usługi publikacji ogłoszeń o pracę, dostawcom systemów do zarządzania rekrutacjami, dostawcom usług IT takich jak hosting oraz dostawcom systemów informatycznych.
Nie przekazujemy Twoich danych osobowych poza Europejski Obszar Gospodarczy.

Prezentacja firmy

Happy Gifts, to producent i dostawca artykułów promocyjnych – dłu... Rozwiń

Dodatkowe informacje

Ostatnia aktualizacja:
05/08/2018
Wymiar etatu:
Pełny etat
Rodzaj umowy:
Na czas nieokreślony
Liczba wakatów:
1
Min. doświadczenie:
2 lata
Min. wykształcenie:
Średnie zawodowe
Branża / kategoria:
Praca Administracja / Sekretariat, Praca Administracja Publiczna, Praca Administracja biurowa

Czy chcesz otrzymywać oferty pracy na podobne stanowiska?

Utwórz powiadomienie e-mail
Zapisz mnie

Zapisani kandydaci otrzymują informacje jako pierwsi.

Podziel się ze znajomymi