Dziękujemy za korzystanie z infoPraca.pl. Data wydruku 03/06/2020.

Specjalista ds. administracyjnych

30-133 Kraków, małopolskie

Fitness Platinium

Opis stanowiska pracy

 

Zakres obowiązków:

1) Prowadzenie i koordynowanie bieżącej pracy sekretariatu biura.

2) Dbanie o prawidłowe funkcjonowanie biura i sekretariatu.

3) Rejestracja korespondencji przychodzącej, wychodzącej i wewnętrznej.

4) Przyjmowanie i wysyłka przesyłek pocztowych, kurierskich.

5) Obsługa programu do obiegu faktur.

6) Dbanie o prawidłowy obieg dokumentów i korespondencji zewnętrznej i wewnętrznej.

7) Tworzenie i aktualizowanie wewnętrznych zestawień.

8) Archiwizowanie i należyte przechowywanie dokumentów.

9) Aktywna współpraca z innymi działami firmy.

Wymagania

1) wykształcenie minimum wyższe

2) dobra znajomość obsługi komputera oraz urządzeń biurowych

3) bardzo dobra znajomość pakietu MS Office

4) doświadczenie w pracy na podobnym stanowisku

5) mile widziana dobra znajomość języka angielskiego

6) rzetelność i sumienność w wykonywaniu powierzonych zadań

7) umiejętność pracy pod presją czasu

8) umiejętność pracy w zespole i wysokie zdolności interpersonalne

9) pozytywne nastawienie i kultura osobista.

 

 

Oferujemy:

1) stabilne warunki zatrudnienia

2) ciekawą pracę w dynamicznie rozwijającej się firmie

3) możliwość rozwoju zawodowego

4) przyjazną atmosferę w młodym zespole

5) atrakcyjny pakiet benefitów.

Prezentacja firmy

Platinium Wellness Sp. z o.o. to właściciel prężnie rozwijającej się sieci fitness klubów.... Mamy dziesięć lat bogatego doświadczenia, dwadzieścia jeden placówek w kraju, tysiące metrów kwadratowych powierzchni i mnóstwo zadowolonych klientów. Centrala firmy mieści się w Krakowie, w biurowcu przy ulicy Lea 116.

13 klubów funkcjonuje pod wspólną marką Fitness Platinium w Krakowie, Zamościu, Radomiu i Jarosławiu. Trzy ostatnie lokalizacje to kluby franczyzowe. Planowane jest otwarcie kolejnego klubu w Krakowie.

Kolejne 8 klubów pod wspólną marką Smart Gym od 2016 rozpoczęło działalność na Śląsku. Nasza marka segmentu low cost obecna jest – jak do tej pory – w Zabrzu, Rudzie Śląskiej, Gliwicach i Katowicach, w których planujemy otwarcie kolejnego klubu.
  Rozwiń

Informacje dodatkowe

Ostatnia aktualizacja:
19/11/2019
Wymiar etatu:
Pełny etat
Rodzaj umowy:
Na czas określony
Liczba wakatów:
1
Min. doświadczenie:
1 rok
Min. wykształcenie:
Wyższe licencjackie
Branża / kategoria:
Praca Administracja / Sekretariat , Praca Administracja biurowa
do góry