#

SPECJALISTA DS.ADMINISTRACYJNYCH W POWIATOWYM ZARZĄDZIE DRÓG W SZCZECINKU

Powiatowy Zarząd Dróg w Szczecinku

Szczecinek, zachodniopomorskie

Opis stanowiska pracy

Numer oferty: StPr/25/0911


Obowiązki:

1) Znajomość obowiązujących przepisów prawa niezbędnych do wykonywania powierzonych
obowiązków oraz przepisów dotyczących funkcjonowania Powiatowego Zarządu Dróg.
2) Profesjonalne prowadzenie sekretariatu, w tym m.in.:
a) odbiór i rejestracja przesyłek wpływających, przekazanie korespondencji do dyrektora
jednostki w celu dekretacji, a następnie rozdzielenie korespondencji pracownikom,
b) rejestracja i wysyłka korespondencji,
c) obsługa elektronicznej skrzynki podawczej, poczty w systemie e-PUAP i e-Doręczenia,
d) obsługa centrali telefonicznej,
e) prowadzenie listy obecności,
f) przygotowywanie, nadzór i obsługa narad oraz spotkań,
g) przygotowywanie wstępnych projektów pism, umów, zarządzeń i innych dokumentów
zgodnie z dyspozycją dyrektora,
h) prowadzenie terminarza zadań możliwych do przewidzenia w dłuższym okresie czasu, jak
terminy spotkań, narad, zarządów, sesji itp.,
i) właściwe załatwianie interesantów zgłaszających się do Powiatowego Zarządu Dróg,
a w razie zaistniałej potrzeby kierowanie ich do właściwej sekcji lub służby,
j) wykonywanie innych zadań dotyczących pracy sekretariatu.
3) Prowadzenie rejestrów.
4) Prowadzenie postępowań tzw. podprogowych na dostawy i usługi.
5) Wystawianie delegacji służbowych.
6) Kontrola nad zabezpieczeniem mienia, dozór nad kluczami oraz pieczęciami i stemplami.
7) Kontrola utrzymania czystości w pomieszczeniach biurowych, węźle sanitarnym i pom.
socjalnym.
8) Zaopatrzenie poszczególnych sekcji i służb w materiały biurowe, druki, środki czystości, posiłki
i wodę.
9) Prowadzenie składnicy akt.
10) Przygotowanie przelewów bankowych.
11) Sprawdzenie dokumentów księgowych pod względem formalnym i rachunkowym.
12) Sprawdzenie dokumentów księgowych pod względem merytorycznym w określonych
przypadkach.
13) Umieszczanie publikacji na stronie BZP.
14) Przygotowanie informacji i sprawozdań do BZP.
15) Obsługa BIP.
16) Obsługa systemu BDO.



Wymagania:

Wymagania konieczne:

Wykształcenie:

  • wyższe (w tym licencjat)

Pozostałe wymagania:

  • I. Wymagania konieczne związane z wykonywaniem pracy na danym stanowisku:Do naboru może przystąpić osoba, która spełnia następujące wymagania niezbędne dozatrudnienia na danym stanowisku:1. Ukończyła studia wyższe, administracyjne lub ekonomiczne.2. Doświadczenie w pracy w obszarze administracji.3. Jest obywatelem polskim.4. Ma pełną zdolność do czynności prawnych oraz korzysta z pełni praw publicznych.5. Posiada znajomość przepisów prawnych niezbędnych do wykonywania pracy na w/wstanowisku w tym m.in.: ustawa o samorządzie powiatowym, Kodeks postępowaniaadministracyjnego; ustawy o rachunkowości oraz ustawy o finansach publicznych;rozporządzenie Prezesa Rady Ministrów z dnia 18 stycznia 2011r. w sprawieinstrukcji kancelaryjnej, jednolitych rzeczowych wykazów akt oraz instrukcji w sprawieorganizacji i zakresu działania archiwów zakładowych.6. Znajomość systemu BDO.7. Znajomość systemu e-PUAP i e-Doręczenia.8. Nie była skazana prawomocnym wyrokiem sądu za umyślne przestępstwo ściganez oskarżenia publicznego lub umyślne przestępstwo skarbowe.9. Cieszy się nieposzlakowaną opinią.10. Biegła obsługa komputera (Word, Excel, Outlook).11. Umiejętność redagowania pism.12. Posiada prawo jazdy kat. B.II. Wymagania dodatkowe:1. Znajomość zasad stosowania instrukcji kancelaryjnej.2. Znajomość przepisów Ustawy Prawo Zamówień Publicznych.3. Znajomość przepisów Ustawy o ochronie danych osobowych.4. Umiejętność organizacji pracy własnej oraz ustalania priorytetów.5. Komunikatywność oraz umiejętność pracy w zespole.6. Odpowiedzialność, rzetelność i sumienność.7. Staranność w prowadzeniu dokumentacji.8. Wysoka kultura osobista.


Miejsce pracy: Warcisława IV 16, 78-400 Szczecinek, powiat: szczecinecki, woj: zachodniopomorskie

Rodzaj umowy: Umowa o pracę na czas określony

Wymagane dokumenty: CVhttps://pzd.szczecinek.ibip.pl/public/?id=273973Kwestionariusz osobowy dla kandydata załącznik nr 1 do ogłoszenia.2. List motywacyjny.3. CV.4. Kserokopie dokumentów potwierdzających wykształcenie.5. Kserokopie świadectw pracy (zakończone okresy), zaświadczeń z PUP o okresach pobieraniazasiłku, a przypadku trwania stosunku pracy zaświadczenie o zatrudnieniu.6. Zaświadczenie o odbytych kursach lub/ i kserokopie dokumentów potwierdzającychposiadanie innych umiejętności.7. Oświadczenie i zgody (załącznik nr 2):a) o posiadaniu lub nieposiadaniu obywatelstwa polskiego,b) oświadczenie kandydata o korzystaniu z pełni praw publicznych,c) oświadczenie o niekaralności oraz o nieposzlakowanej opinii,d) oświadczenie, że kandydat wyraża zgodę na przetwarzanie danych osobowych,e) oświadczenie o zapoznaniu się z klauzulą informacyjną dotyczącą przetwarzaniadanych osobowych przetwarzanych podczas procesu rekrutacji (załącznik nr 3).8. Osoba niepełnosprawna, która zamierza skorzystać z uprawnienia, o którym mowa w art. 13aust. 2 ustawy z 21 listopada 2008 r. o pracownikach samorządowych (Dz. U. z 2024 r, poz.1135), jest obowiązana do złożenia wraz z dokumentami kopii dokumentu potwierdzającegoniepełnosprawność.9. Dokumenty aplikacyjne: list motywacyjny, CV, kwestionariusz powinny być opatrzonewłasnoręcznie podpisaną klauzulą:Wyrażam zgodę na przetwarzanie moich danych osobowych zawartych w dostarczonychprzeze mnie dokumentach aplikacyjnych przeze mnie dokumentach aplikacyjnych przezPowiatowy Zarząd Dróg ul. Warcisława IV 16, 78-400 Szczecinek, w celu realizacjiprocedury rekrutacji.i dodatkowo poniższą, jeżeli chcemy aby dokumenty aplikacyjne mogły zostaćwykorzystane w kolejnych procesach rekrutacyjnych jednostki:Wyrażam również zgodę na przetwarzanie moich danych osobowych zawartychw dostarczonych przeze mnie dokumentach aplikacyjnych przez Powiatowy Zarząd Dróg ul.Warcisława IV 16, 78-400 Szczecinek w celu realizacji przyszłych procesów.10. Wszelkie sporządzone przez kandydata dokumenty winny być własnoręcznie podpisane.11. Kserokopie składanych dokumentów powinny być poświadczone przez kandydata za zgodność z oryginałem.

Sposób aplikowania: bezpośrednio do pracodawcy


Kliknij przycisk Aplikuj, aby poznać szczegóły oferty

Prezentacja firmy

źródło oferty: CBOP

Dodatkowe informacje

Ostatnia aktualizacja:
22/12/2025
Wymiar etatu:
Pełny etat
Rodzaj umowy:
Na czas określony
Liczba wakatów:
1
Min. doświadczenie:
Bez doświadczenia
Min. wykształcenie:
Bez wykształcenia
Branża / kategoria:
Praca Administracja biurowa, Praca Administracja Publiczna, Praca Administracja / Sekretariat

Więcej ofert pracy od tego pracodawcy

Czy chcesz otrzymywać oferty pracy na podobne stanowiska?

Utwórz powiadomienie e-mail
Zapisz mnie

Zapisani kandydaci otrzymują informacje jako pierwsi.

Podziel się ze znajomymi