Rodzaj pracy: Pełny etat
Rodzaj umowy: Na czas nieokreślony
Ilość wakatów: 1
Minimalne doświadczenie: Od 3 do 5 lat
Wykształcenie: Wyższe magisterskie
Branża: Praca Inne
Do zadań współpracujących z nami osób będzie należało:
• ustalanie harmonogramów i koordynacja przeglądów technicznych obiektu, w szczególności wynikających z ustawy Prawo Budowlane i aktów towarzyszących
• ustalanie harmonogramów i koordynacja przeglądów i serwisów urządzeń i instalacji stanowiących infrastrukturę obiektu (m.in. klimatyzacja, wentylacja, instalacja elektryczna, instalacja grzewcza) w oparciu o warunki udzielonej gwarancji oraz zapisy Dokumentacji Techniczno-Ruchowych
• zgłaszanie ewentualnych awarii Gwarantowi i nadzór nad ich usunięciem
• ustalanie warunków i koordynacja współpracy z zewnętrznymi firmami w zakresie administracyjno-gospodarczym
• ustalanie warunków i koordynacja współpracy z Ochroną Obiektu
• odpowiedzialność za otoczenie obiektu, dróg i parkingów
• prowadzenie dokumentacji technicznej obiektu i urządzeń (w tym Książki Obiektu Budowlanego wraz z dołączanymi protokołami przeglądów, badań i pomiarów)
• zarządzanie wewnętrznym system zleceń administracyjnych
• zarządzanie systemami Kontroli Dostępu i Monitoringu
• udział w postępowaniach ofertowych i przetargowych na wybór wykonawców usług w zakresie zarządzania nieruchomością
• planowanie i realizacja budżetu kosztów związanych z administrowaniem obiektem
• odpowiedzialność za odbiory zlecanych prac w zakresie administrowania, remontów i inwestycji oraz potwierdzanie wydatków finansowych z tym związanych
• rozliczanie finansowe poniesionych nakładów inwestycyjnych oraz remontowych
• współpracuje z działami merytorycznymi zapewniając pomoc administracyjną i techniczną.
• odpowiedzialność i prowadzenie następującej dokumentacji:
o katalog posiadanej dokumentacji,
o dziennik kontroli sprzętu i obiektu,
o teczka zleceń usług remontowych,
o teczka zamówień materiałowych,
o teczka gwarancji i instrukcji sprzętu technicznego,
o dokumentacja zakupu i zużycia środków czystości i materiałów biurowych,
o prowadzenie innej dokumentacji nie objętej wykazem, a wynikającą z potrzeb w trakcie pracy.
• utrzymywanie stałego kontaktu z wszystkimi komórkami organizacyjnymi Centrum;
• wykonywanie innych zleconych przez przełożonego zadań wynikających z zajmowanego stanowiska;
Od współpracujących z nami osób oczekujemy:
• wykształcenia wyższego; preferowane zarządzanie nieruchomością lub techniczne
• min. 3 letniego doświadczenie na podobnym stanowisku
• znajomości Prawa Budowlanego i aktów mu towarzyszących oraz przepisów UDT
Dodatkowym atutem będzie doświadczenie związane z pracą w administracji publicznej.
Osoby zainteresowane prosimy o przesłanie CV do dnia 25.02.2018 r.
W tytule wiadomości prosimy podać numer referencyjny ogłoszenia
UP/08/DSO/2018
Do przesłanego CV prosimy dołączyć niniejszą klauzulę: „Wyrażam zgodę na przetwarzanie moich danych osobowych dla potrzeb niezbędnych do realizacji procesu rekrutacji oraz ewentualnych przyszłych rekrutacji (zgodnie z Ustawą z dnia 29.08.1997 roku o Ochronie Danych Osobowych; tekst jednolity: Dz. U. z 2016r. Nr 101, poz. 922 ze zm.).” Zastrzegamy sobie możliwość wydłużenia terminu składania dokumentów. Informacja o ewentualnym przedłużeniu czasu trwania konkursu zostanie opublikowana w Biuletynie Informacji Publicznej Narodowego Centrum Nauki.
Osoby zakwalifikowanie do rozmów rekrutacyjnych zostaną powiadomione telefonicznie o ich terminie.
Narodowe Centrum Nauki zastrzega sobie możliwość zmiany stanowiska (Starszy/Główny specjalista) w zależności od doświadczenia kandydata.
Termin rozstrzygnięcia konkursu: 12.03.2018