
Dla naszego klienta – międzynarodowej firmy produkcyjno-instalacyjnej, świadczącej usługi dla wielu gałęzi przemysłu i handlu, w związku z intensywnym rozwojem poszukujemy osoby na stanowisko:
Specjalista ds. Administracyjnych i BHP
Miejsce pracy: MikołówOsoba zatrudniona na tym stanowisku będzie odpowiedzialna za:
- Organizację pracy biura oraz wsparcie administracyjne zespołu sprzedażowego i dyrekcji,
- Obsługę korespondencji, dokumentacji oraz zamówień biurowych,
- Organizację spotkań, kalendarzy i podróży służbowych,
- Wsparcie w obiegu faktur, raportowaniu i podstawowych działaniach windykacyjnych,
- Administrację benefitami pracowniczymi i onboarding nowych pracowników,
- Koordynację szkoleń BHP, nadzór nad dokumentacją i współpracę z firmą zewnętrzną ds. BHP,
- Monitorowanie badań lekarskich pracowników i obsługę aplikacji BHP.
Od kandydatów na to stanowisko oczekujemy:
- Minimum 2-letniego doświadczenia w pracy administracyjnej lub biurowej,
- Doświadczenia w obszarze BHP, co będzie mile widziane,
- Wykształcenia kierunkowego,
- Znajomości języka angielskiego na poziomie min. B2, doświadczenie w pracy w międzynarodowym środowisku będzie dodatkowym atutem,
- Bardzo dobrej znajomości pakietu MS Office,
- Bardzo dobrej organizacji pracy, samodzielności i inicjatywy,
- Komunikatywności i dbałości o pozytywny wizerunek firmy.
Pracodawca oferuje:
- Zatrudnienie w stabilnej, rozwijającej się międzynarodowej firmie,
- Zatrudnienie na podstawie umowy o pracę w pełnym wymiarze,
- Pakiet benefitów (karta Multisport, opieka medyczna, pakiet szkoleń),
- Możliwość rozwoju zawodowego w obszarze administracji i BHP,
- Atmosferę współpracy i wzajemnego szacunku.
