#

Specjalista ds. Administracyjno-Logistycznych

Talent Partners

Gliwice, śląskie

Opis stanowiska pracy

Dla naszego klienta - stabilnej i renomowanej firmy technicznej zajmującej się dystrybucją i serwisem zaawansowanych maszyn jednego z wiodących światowych producentów - poszukujemy kandydatów do pracy w Gliwicach na stanowisko:

 

SPECJALISTA DS. ADMINISTRACYJNO-LOGISTYCZNYCH

Miejsce pracy: Gliwice

 

Najważniejsze obowiązki:

  • administrowanie obiegiem faktur związanych z realizacją projektów i gospodarką magazynową,
  • prowadzenie procesu sprzedaży wyposażenia od strony formalnej: wyceny, oferty, wydania, fakturowanie,
  • składanie zamówień oraz nadzór nad ich terminową realizacją.

 

Wymagania:

  • wykształcenie wyższe (preferowane z obszaru: ekonomii, logistyki, administracji, zarządzania projektami),
  • znajomość języka angielskiego na poziomie swobodnej komunikacji,
  • znajomość pakietu MS Office,
  • znajomość procedur celnych,
  • dokładność i systematyczność w działaniu,
  • samodzielność.

 

Mile widziane:

  • znajomość systemu ERP Bussines One.

 

Oferujemy:

  • stabilne zatrudnienie w renomowanej i rozwijającej się firmie o ugruntowanej pozycji na rynku,
  • pracę przy ciekawych i rozwojowych projektach w nowoczesnym centrum badawczo rozwojowym,
  • możliwość rozwoju zawodowego,
  • pracę w przyjaznej atmosferze w zespole doświadczonych ekspertów,
  • atrakcyjne wynagrodzenie oraz pakiet benefitów.

Prezentacja firmy

Talent Partners - Skuteczna Rekrutacja <br/> <br/>Talent Partners to fi... Rozwiń

Dodatkowe informacje

Ostatnia aktualizacja:
15/03/2020
Wymiar etatu:
Pełny etat
Rodzaj umowy:
Na czas nieokreślony
Liczba wakatów:
1
Min. doświadczenie:
1 rok
Min. wykształcenie:
Wyższe licencjackie
Branża / kategoria:
Praca Administracja biurowa, Praca Biuro / Dokumentacja, Praca Logistyka

Czy chcesz otrzymywać oferty pracy na podobne stanowiska?

Utwórz powiadomienie e-mail
Zapisz mnie

Zapisani kandydaci otrzymują informacje jako pierwsi.

Podziel się ze znajomymi