Opis stanowiska pracy

Numer oferty: StPr/24/0578


Obowiązki:

według stanowiska



Wymagania:

Wymagania konieczne:

Wykształcenie:

  • pomaturalne/policealne

Pozostałe wymagania:

  • ZAKRES OBOWIĄZKÓW: prowadzenie spraw związanych z administrowaniem obiektu przy ul. Zamkowej 1 w Kielcach, sprawowanie opieki nad składnikami majątkowymi nowej siedziby Teatru, prowadzenie spraw związanych z podmiotami zewnętrznymi dotyczących utrzymania użytkowanych pomieszczeń, składników majątkowych, planowanie i organizowanie koniecznych remontów, prac adaptacyjnych, konserwacyjnych, obowiązkowych przeglądów urządzeń technicznych.WYMAGANIA: wykształcenie średnie, mile widziane wyższe, mile widziane doświadczenie na takim samym bądź podobnym stanowisku pracy, umiejętność podejmowania decyzji i rozwiązywania problemów, bardzo dobra organizacja pracy własnej (umiejętność planowania i priorytetyzacji zadań), prawo jazdy kat. B OFERUJEMY: stabilne warunki zatrudnienia w oparciu o umowę o pracę,


Miejsce pracy: Duża 9, 25-900 Kielce, powiat: m. Kielce, woj: świętokrzyskie

Rodzaj umowy: Umowa o pracę na czas określony

Wymagane dokumenty: CV

Sposób aplikowania: bezpośrednio do pracodawcy

Sposób kontaktu/przekazania dokumentów: Preferowane formy kontaktu: osobiście, inny - CV można składać osobiście do 31 marca 2024 r.Teatr Lalki i Aktora "Kubuś" w Kielcach im. Stefana Karskiego ul. Duża 9, 25-304 Kielce


Kliknij przycisk Aplikuj, aby poznać szczegóły oferty

Prezentacja firmy

źródło oferty: CBOP

Dodatkowe informacje

Ostatnia aktualizacja:
01/03/2024
Wymiar etatu:
Pełny etat
Rodzaj umowy:
Na czas określony
Liczba wakatów:
1
Min. doświadczenie:
Bez doświadczenia
Min. wykształcenie:
Bez wykształcenia
Branża / kategoria:
Praca Administracja biurowa, Praca Administracja Publiczna, Praca Administracja / Sekretariat

Więcej ofert pracy od tego pracodawcy

Czy chcesz otrzymywać oferty pracy na podobne stanowiska?

Utwórz powiadomienie e-mail
Zapisz mnie

Zapisani kandydaci otrzymują informacje jako pierwsi.

Podziel się ze znajomymi