Opis stanowiska pracy
Obsługa administracyjna biura handlowo-technicznego.
Główne obowiązki to:
- obsługa programu księgowego Symfonia Handel (sprzedaż, zakupy, magazyn, kasa, eksport);
- wystawianie prostych dokumentów księgowych (noty korygujące, potwierdzenia sald, etc.);
- obsługa korespondencji wychodzącej i przychodzącej;
- skanowanie dokumentów;
- podstawowa obsługa kadr (teczki pracownicze, urlopy, listy obecności);
- odbieranie i przełączanie telefonów (również w języku angielskim);
- zarządzenie materiałami biurowymi (zakup i dysponowanie);
- przygotowywanie kawy dla gości.
Wymagania
Znajomość programu Symfonia Handel.
Znajomość obsługi kadr.
Biegła znajomość MS Office.
Doświadczenie w pracy na podobnym stanowisku (mile widziana podobna branża).
Znajomość języka angielskiego na poziomie umożliwiającym odbieranie i przełączenie rozmów.
Wysoka kultura osobista i miła aparycja.
Prezentacja firmy
NAAR Technik oferuje projektowanie i wykonawstwo instalacji odpyl...
NAAR Technik oferuje projektowanie i wykonawstwo instalacji odpylania przemysłowego, transportu pneumatycznego ścinków i odpadów produkcyjnych, centralnego odkurzania oraz zabezpieczeń przeciwwybuchowych i przeciwpożarowych.
Rozwiń
Dodatkowe informacje
- Ostatnia aktualizacja:
- 31/03/2018
- Wymiar etatu:
- Pełny etat
- Rodzaj umowy:
- Umowa na zastępstwo
- Czas trwania umowy
- kwiecień 2018 do około wrzesień 2019
- Liczba wakatów:
- 1
- Min. doświadczenie:
- 2 lata
- Min. wykształcenie:
- Wyższe licencjackie
- Branża / kategoria:
- Praca Administracja biurowa