Opis stanowiska pracy
- Nadzorowanie dokumentacji kadrowo-płacowej;
- Sporządzanie zestawień, raportów i analiz;
- Wsparcie w realizacji zadań działu księgowego;
- Dbanie o prawidłowy obieg dokumentów;
- Nadzór nad pocztą wychodzącą i przychodzącą;
- Wystawianie faktur;
- Dokonywanie przelewów bankowych;
- Sporządzanie umów;
- Rozliczanie godzin pracowików,
- Bieżąca współpraca z Zarządem.
Wymagania
- Wykształcenie wyższe kierunkowe – administracja, rachunkowość, zarządzanie;
- Biegła znajomość języka niemieckiego lub angielskiego;
- Praktyczna znajomość pakietu MS Office;
- Znajomość obsługi urządzeń biurowych;
- Prawo jazdy kat B;
- Dokładność;
- Samodzielność;
- Doskonała organizacja własnego czasu pracy;
- Odpowiedzialność i sumienność;
- Dyspozycyjność.
Mile widziana:
- Znajomość programu Comarch Optima.
Oferujemy:
- Stabilność zatrudnienia;
- Przyjazną atmosferę pracy;
- Dodatkowe benefity (ubezpieczenie zdrowotne, pakiet MultiSport).
Prezentacja firmy
Jako przedsiębiorstwo działające od wielu lat w różnorakich obsza...
Jako przedsiębiorstwo działające od wielu lat w różnorakich obszarach: budownictwie, inżynierii, architekturze, projektowaniu budynków, technice instalacyjnej w budynkach oraz Facility Management, oferujemy naszym klientom wyjątkowo szeroki zakres umiejętności oraz usług.
W naszej pracy stosujemy najnowocześniejsze oprogramowanie, aby jakość realizacji wykonywanych projektów była na jak najwyższym poziomie i zadowalała nawet najbardziej wymagających klientów. Pracujemy różnorodnie, począwszy od najnowocześniejszego projektowania układów HVACS w zakresie instalacji wydajnych systemów wentylacji i chłodzenia, przez opracowywanie projektów i ich nadzór, wspomagane programami CAD/CAE, aż po tworzenie i kierowanie projektami w obszarze Building Information Modelling (BIM). Ponadto jako firma działająca na arenie międzynarodowej dobrze zaznajomiliśmy się zarówno z normami budowlanymi i standardami obowiązującymi w Wielkiej Brytanii, USA czy Azji (np.: zgodność z ASHRAE i SMACNA), jak i z koordynacją projektów zgodnie ze standardami LEED, dotyczącymi projektowania energooszczędnych i ekologicznych budynków.
Rozwiń
Dodatkowe informacje
- Ostatnia aktualizacja:
- 20/04/2018
- Wymiar etatu:
- Pełny etat
- Rodzaj umowy:
- Na okres próbny
- Liczba wakatów:
- 1
- Min. doświadczenie:
- 1 rok
- Min. wykształcenie:
- Wyższe licencjackie
- Branża / kategoria:
- Praca Administracja biurowa, Praca Administracja / Sekretariat, Praca Audyt / księgowość / kontrola skarbowa